عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان با فرماندار گالیکش


دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان با فرماندار گالیکش

دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان با فرماندار گالیکش

بمناسبت هفته بهزیستی شهمرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش به همراه تنی چند از پرسنل این اداره با تجری‌مفرد فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان در این دیدار که صبح شنبه (26تیرماه) بمناسبت هفته بهزیستی در محل دفتر فرماندار صورت گرفت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل بهزیستی شهرستان و تبریک این هفته اظهار کرد: کار بهزیستی امری خداپسندانه تلقی می‌شود چون در جهت رضایت محروم‌ترین اقشار جامعه و رفع نیاز ایشان تلاش می‌کنند که در نهایت رضایت الهی را در بردارد.

فرماندار گالیکش افزود: معلولان به هزینه‌های زیادی نیاز دارند و بسیاری از خانواده‌ها جوابگوی نیازهای آنها نیستند لذا در چنین مواردی دولت باید در نگهداری و تهیه وسائل توانبخشی كمك كند.

تجری‌مفرد گفت: در برخی خانواده‌ها چند فرد معلول یا فرد چند معلولیتی وجود دارد كه در این صورت وظیفه بهزیستی در جهت ارائه آموزش‌های لازم برای نگهداری از آنها از طریق کارکنان و کارشناسان مربوطه بسیار اهمیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی، مناسب سازی و كاهش آسیب‌های ناشی از رعایت نكردن بهداشت و همكاری مسئولان ذیربط و نهادهای مختلف، از افزایش تعداد معلولان ناشی از حوادث مرتبط با این حوزه در جامعه جلوگیری کرد که در این خصوص دولت طی سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

گفتنی است در این نشست شاهمرادی رئیس بهزیستی شهرستان گالیکش به تشریح وظایف بهزیستی و ارائه گزارش جامعی از مجموعه عملکرد، اقدامات وخدمات ارائه شده به جامعه هدف آن اداره طی یک‌سال گذشته در سطح شهرستان پرداخت.

 

دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان با فرماندار گالیکش

 

دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان با فرماندار گالیکش

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 469
  • کد خبر : 84888