عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وظیفه اصلی مدیران حفظ سلامت مردم است و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست

فرماندار علی آباد کتول در ستاد مبارزه با کرونا شهرستان؛

وظیفه اصلی مدیران حفظ سلامت مردم است و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست

وظیفه اصلی مدیران حفظ سلامت مردم است و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست

 فرماندار علی آبادکتول در جلسه ستاد کرونا شهرستان، گفت: حفظ سلامت مردم و موضوعات مرتبط با آن، وظیفه اصلی مدیران دستگاههای اجرایی و تمام برنامه ریزی ها و وظایف روزانه آنان بایستی مرتبط با این موضوع باشد زیرا در موضع سلامت جامعه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

 به گزارش روابط عمومی فرماندای علی اباد کتول، رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان علی آباد کتول، پس از ارائه گزارش درخصوص تعداد بستریها در بیمارستان و روند کلی بیماری و وضعیت واکسیناسیون، توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته و پس از جلسه فوق العاده ستاد کرونا در خصوص اعمال محدودیتهای تردد خودرویی، با همراهی و همکاری دستگاههای اجرایی، بالاخص فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور و راهداری، اقدام به استقرار ایست و بازرسی در ورودیهای شرقی ، غربی و شمالی شهرستان نموده و تردد خودروهای غیربومی به شهرستان، کنترل گردید.

وی در ادامه، گفت : همچنین کلیه تفرجگاهها و بوستان های شهری (بالاخص پارک جنگلی کبودوال) هم مسدود گردید و محدودیتهای صنفی هم با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت در سطح شهرستان اعمال گردید .

 فرماندار  ضمن درخواست از کلیه شهروندان و اهالی محترم شهرستان علی آباد کتول در جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا و عدم تردد غیرضروری در شهرستان ، گفت : باتوجه به  ادامه وضعیت قرمز در شهرستان، کماکان محدودیتها تا بهبود شرایط ادامه خواهد داشت و بایستی دستگاههای اجرایی عضو ستاد ، نظارت مستمر و مشترک از اصناف و بازار را در سطح  شهرستان را در دستور کار داشته باشند .

  شایان ذکر است : به جهت تسریع در روند واکسیناسیون کرونا و آغاز واکسیناسیون افراد 60 سال به بالا، علاوه بر دو شیفته شدن مرکز فعلی واقع در ضلع غربی شهر علی آباد کتول ، یک مرکز دیگر هم در ضلع شرقی شهر ، راه اندازی خواهد شد .

  مصوبات ستاد استانی کرونا :

تمام شهرهای استان به جز گمیشان قرمز هستند و رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه الزامی است.

تالارهای پذیرایی، تفرجگاه ها، بازارهای هفتگی و پارک ها در استان قطعا طی روزهای آتی بسته خواهد بود.

 عدم رعایت بسته بودن تالارها ، موجب پلمپ صددرصدی آنها خواهد شد و مسوولیت اجرای قوانین با فرمانداران است.

نهایتاً حضور یک سوم کارمندان در شهرهای قرمز بلامانع است و باقی کارکنان باید به صورت دورکاری به خدمت بپردازند.

 در حال حاضر ۸۱۴ بیمار, در استان بستری هستند که ۱۱۱ نفر در icu و۴۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و تعداد بیماران استان نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.

تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده و در شهرهایی که به هر دلیل استقبال مناسب نبوده همچون آق قلا, گمیشان و مراوه تپه می توانیم سن رده های دریافت کننده واکسن را کاهش دهیم. 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .