عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب از کنترل خارج شدن وضعیت کرونایی شهرستان میشود

فرماندار آزادشهر:

عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب از کنترل خارج شدن وضعیت کرونایی شهرستان میشود

عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب از کنترل خارج شدن وضعیت کرونایی شهرستان میشود

فرماندار آزادشهر گفت: در صورت تداوم عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، وضعیت کرونایی شهرستان از کنترل خارج میشود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر؛ ملک حسینی ظهر امروز پس از جلسه ستاد کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: وضعیت کرونایی در شهرستان بحرانی و در حال خارج شدن از کنترل است و آمارهای بستری و بیماران سرپایی رو به افزایش است.

وی با تاکید بر اینکه روند شیوع کرونا در شهرستان همچنان صعودی است و به ثبات نرسیده ، ادامه داد : اگر این تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا به بستری در بیمارستان نیازمند شوند و میزان ترخیص به اندازه پذیرش نباشد ، شهرستان با چالش بزرگی رو به رو خواهد شد.
ملک حسینی به سرعت بالای انتقال کرونا هندی نیز اشاره کرد و گفت : سرعت بالای این سویه از ویروس همه را غافل گیر کرده است و اگر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری رعایت نشود وضعیت شهرستان بحرانی خواهد شد.
ایشان با انتقاد از عادی انگاری حاکم بر این شهرستان ، افزود : متاسفانه درصد بالایی از مردم دچار خود ایمن پنداری شده اند و فکر می کنند چون  بعد از گذشت یک سال به این بیماری مبتلا نشدند ، دیگر مبتلا نخواهند شد یا عده ای نیز می پندارد با یک بار ابتلا به ایمنی رسیدند.
فرماندار آزادشهر افزود : تالارهای پذیرایی, تفرجگاه ها, بازارهای هفتگی و پارک ها در شهرستان قطعا طی روزهای آتی بسته خواهد بود.
وی در ادامه خاط نشان کرد :به دلیل اهمیت عید قربان اگر روند شیوع تا دوشنبه کاهشی بود جلسه ستاد کرونا در مورد بازگشایی و یا بسته بودن بازار برگزار می شود و در مورد تعطیلی های آتی تصمیم گیری خواهد شد.
ملک حسینی گفت : در حال حاضر فروشگاه ها و پاساژها با رعایت پروتکل های بهداشتی باز خواهند بود اما اگر رعایت لازم صورت نگیرد مجبور به تعطیلی کل بازار خواهیم شد.
فرماندار آزادشهر با اشاره به سرعت انتشار ویروس جدید کرونا گفت : رشد بیماری در آزادشهر به شدت بالاست و نیاز است مردم بیش از گذشته به رعایت مسایل بهداشتی بپردازند
ایشان در پایان افزود: منع ترددها در شهرستان بر اساس پروتکل های از پیش اعلام شده است.
 

عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب از کنترل خارج شدن وضعیت کرونایی شهرستان میشود

 

عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب از کنترل خارج شدن وضعیت کرونایی شهرستان میشود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 234
  • کد خبر : 84897