عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورود و خروج به شهرستان گرگان از محور توسکستان مطلقاً ممنوع شد


ورود و خروج به شهرستان گرگان از محور توسکستان مطلقاً ممنوع شد

ورود و خروج به شهرستان گرگان از محور توسکستان مطلقاً ممنوع شد

محمد حمیدی فرماندار گرگان گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا و طبق مصوبات ستاد کرونای شهرستان از امروز سه شنبه ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی از شهرستان گرگان ازمسیرتوسکستان مطلقاً ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهندس حمیدی فرماندار مرکز استان در جلسه اضطراری ستاد کرونای شهرستان اظهار داشت: مسیر ورودی و خروجی شهرستان (محور توسکستان) توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور مسدود و بشدت تحت کنترل است.
ایشان خاطرنشان کرد: به اطلاع عموم مسافرین و شهروندان می رساند با توجه به وضعیت خطرناک شیوع کرونا از هرگونه سفر به این شهرستان و خروج از آن به شدت خود داری فرمایند.
حمیدی افزود: همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری این شهرستان صادر شده است لغو و تردد به استان های دیگر مطلقاً ممنوع می باشد.
فرماندار مرکز استان با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان و لزوم رعایت کلیه دستورالعمل عای بهداشتی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونای شهرستان، محدویت های تردد به صورت مستمر در حال حاضر اجرا خواهد شد و مجوز های صادر شده تا روز شنبه اعتباری ندارد.
ایشان تاکید کرد: از کلیه شهروندان تقاضا می شود از سفر در این شرایط بحرانی اکیداً خودداری فرمایند در غیر اینصورت در مبادی خروجی استان مجوز خروج نخواهند داشت.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 257
  • کد خبر : 84938