عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محدودیت های کرونایی در آزادشهر تشدید می شود

فرماندار آزادشهر:

محدودیت های کرونایی در آزادشهر تشدید می شود

محدودیت های کرونایی در آزادشهر تشدید می شود

فرماندار آزادشهر با اشاره به وضعیت نگران کننده خیزش موج پنجم کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت های کرونایی در آزادشهر جهت کنترل و کاهش شیوع کرونا تشدید می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله کرونای شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا افزود: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اقدام خواهند کرد.

ملک حسینی در خصوص ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه در آستانه هفته ولایت و مراسم عید سعید غدیر خم قرار داریم مقرر شد کلیه برنامه های فرهنگی و اجتماعی لغو گردیده و از دید و بازدید های مرسوم جلوگیری به عمل آید.

فرماندار آزادشهر در ادامه در خصوص برگه های تردد و محدودیت های تردد شبانه گفت : کلیه برگه های تردد صادره قبلی لغو و هیچ برگه ترددی تا اطلاع ثانوی صادر نمی گردد و همچنین به فرماندهی انتظامی شهرستان ابلاغ شد محدودیت های تردد شبانه از ساعت 22 تا 03 بامداد را با شدت بیشتری اجرا نماید.

 

وی با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و بازرسی از پاساژها و بازار، گفت: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا بر تشدید اعمال محدودیتها در شهرهای قرمز، فعالیت رستورانها و قهوه خانه ها (به استثنای فعالیتهای بیرون‌بر)، تالارهای پذیرایی، سالنهای سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی ها و نمایشگاههای عمومی و تخصصی ممنوع خواهد بود.

فرماندار آزادشهر با تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون کرونا و دادن هشدارهای لازم به مردم، تصریح کرد: از مردم عزیز آزادشهر تقاضا دارم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دوری نمایند.

 

محدودیت های کرونایی در آزادشهر تشدید می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 216
  • کد خبر : 85004