عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ترکمن با رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیدار کرد


فرماندار ترکمن با رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیدار کرد

 به مناسبت 6 مرداد روز ملی مهارت؛ فرماندار شهرستان ترکمن در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۹ شهرستان حضور و با رئیس و کارکنان این مرکز دیدار کرد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار روز دوشنبه 4 مرداد در این دیدار، ضمن تبریک اعیاد سعید غدیر و قربان و هفته ملی مهارت اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در زمان انجام خدمت به مردم جزو سازمان‌هایی است که بدون منت و صادقانه خدمات خود را ارائه می دهد و به جرا می توان گفت افرادی که از طریق آموزش هاب مراکز فنی و حرفه‌ای مهارتی را کسب کرده اند‌ توانسته اند شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند و این افتخار بسیار بالایی برای کارکنان و مربیان این سازمان است.
 وی در ادامه گفت: اگر از جنبه ی دیگری به آموزش‌های مهارتی نگاهی داشته باشیم اتفاق بسیار بزرگی در حوزه اجتماعی رخ می‌دهد و آن این است که با کسب مهارت و ایجاد شغل برای افراد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بلایای موجود در جامعه کاهش می‌یابد.
 نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان از فعالیت کلیه کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تشکر و سازمان فنی و حرفه‌ای را بزرگترین خادم مردم در امور اشتغال و مهارت آموزی برشمرد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .