عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاغل غیرضروری در گرگان ۲ هفته تعطیل شدند


مشاغل غیرضروری در گرگان ۲ هفته تعطیل شدند

مشاغل غیرضروری در گرگان ۲ هفته تعطیل شدند

فرماندار گرگان گفت: با توجه به آمار تصاعدی بستری و فوتی در گرگان، همه مشاغل گروه های دو، سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان مهندس حمیدی فرماندار مرکز گلستان عصر چهارشنبه در گفتگویی اظهارکرد: با توجه به آمار تصاعدی بستری و فوتی در گرگان و همچنین وضعیت قرمز شیوع کرونا، طبق مصوبه ستاد ملی کرونا همه مشاغل گروه های دو، سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل شد.
فرماندار گرگان افزود: چنانچه اماکن مذکور در حال فعالیت باشند وفق مقررات نسبت به جریمه و پلمب به مدت دو هفته اقدام می شود.
وی بیان کرد: اگر اتحادیه صنفی گروه های شغلی مذکور، به زیر مجموعه خود مبنی بر تعطیلی کامل اطلاع رسانی نکند و خود آن را اجرا نکند، علیه آنها به جرم تهدید بهداشت عمومی و ترک فعل اعلام جرم خواهد شد.
حمیدی بیان کرد: همچنین مشاغل گروه یک هم در صورت مشاهده بازرسان مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک نسبت به پلمب آن اماکن اقدام می شود.
فرماندار گرگان همچنین از مسدودسازی و محدودیت تردد در تفرجگاه های شهرستان گرگان خبرداد.
وی بیان کرد: مأموران سد معبر شهرداری به شهروندانی که در حاشیه این مسیر اتراق کرده باشند تذکر خواهند داد و از هرگونه اتراق و نشستن در حاشیه بلوار ناهارخوران جلوگیری خواهد شد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 233
  • کد خبر : 85086