عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سلامت مردم در شرایط کنونی خط قرمز ما بوده و با مخاطیان سلامت برخورد قاطع می کنیم

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس تأکید کرد:

سلامت مردم در شرایط کنونی خط قرمز ما بوده و با مخاطیان سلامت برخورد قاطع می کنیم

سلامت مردم در شرایط کنونی خط قرمز ما بوده و با مخاطیان سلامت برخورد قاطع می کنیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ملاحظه و خط قرمز ما در شرایط کنونی و بحرانی شهرستان سلامت مردم بوده و با هر فردی که سبب به مخاطره انداختن سلامت هموطنان شود تعارف نداشته و برخورد قاطع خواهیم کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هم اندیشی با خبرنگاران و مدیران کانال های خبری و فضای مجازی برای پیشگیری و کنترل شیوع بیماری در شهرستان اظهار کرد: این جلسه با هدف استفاده از قابلیت و ظرفیت های خبرنگاران و کانال های خبری مختلف در سطح شهرستان برای فرهنگ سازی و تاکید مردم بر رعایت پروتکل های بهداشتی بوده تا مردم احساس کنند ویروس جدید کرونا از نوع هندی با شدت و سرعت بیشتری قابل انتقال است.
وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان جدا از وظایف و تکالیف اداری از خود مردم بوده و در کنار مردم زندگی می کنند، بنابراین هر آنچه در توان دارند تا پای جان برای کنترل و مقابله با این ویروس انجام می دهند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر استفاده از ماسک توسط تمام سنین در اماکن عمومی خاطر نشان کرد: متاسفانه رعایت ملاحظات بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم بسیار کاهش یافته و این عادی انگاری سبب شده تا شمار این بیماری در بین مردم افزایش پیدا کند.
وی ادامه داد: هر چند دستگاه های اجرایی و دولتی، کادر بهداشت و درمان و اعضای ستاد شهرستانی مقابله با کرونا تلاش کند اما مردم و خانواده ها نگران و حساس نبوده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند متاسفانه به نتیجه مطلوب در مهار این ویروس نخواهیم رسید.
کریمی ضمن قدردانی از اتاق اصناف و بازاریان در اجرای مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار گفت: خوشبختانه بازاریان و اصناف با درک واقع بینانه از شرایط بحرانی موجود در شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا برای چندمین بار و این بار بمدت دو هفته متوالی بازار را در شرایط بد اقتصادی تعطیل کردند و انتظار می رود مردم نیز در همسویی و همگرایی با بازاریان از هرگونه تجمعات خانوادگی، شرکت در مراسمات عروسی و عزاداری بشدت پرهیز کنند.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با صاحبان برگزاری مراسمات عروسی بیان کرد: روز گذشته و امروز جلسه ای با اعضای شورای تامین برگزار شد و در این جلسات مصوب شد تا با برگزار کنندگان مراسمات عروسی بشدت برخورد خواهد شد .
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تشکر از خبرنگاران، اصحاب رسانه و سایت ها و کانال های خبری شهرستان ابراز کرد: شماعزیزان همواره در کنار مسئولان و مردم در کاهش آلام مردم در وقوع حوادث غیر مترقبه مانند سیل و شیوع بیماری کرونا حضور داشته و با توجه به اینکه مردم بشما اعتماد دارند و شما پلی بین مردم و مسئولان برای کاهش مشکلات آنها هستید درخواست داریم تا بار دیگر بتوانید با اطلاع رسانی حساسیت شیوع این بیمتری را منتقل کرده و مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشویق کنید.
وی ادامه داد: بنده از هر نقد، انتقاد، گلایه، سرزنش و پیشنهاد شما خبرنگاران و اصحاب رسانه استقبال می کنم و بیش از اینکه این انتقادات برایم تلخ باشد، در ارائه خدمات جامع تر مورد استفاده قرار می گیرد.
کریمی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی به لحاظ شیوع بیماری کرونا مهمترین ملاحظه و خط قرمز ما سلامت مردم بوده و هر فردی در هر جایگاه حقیقی و حقوقی که سبب به خطر افتادن سلامت مردم شود، بشدت برخورد خواهیم کرد.
وی گفت: از فردا نظارت بر بانک ها و ادارات دقیق تر و بیشتر شده و کارمند هر اداره یا بانک پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، مجموعه بانک و یا اداره پلمپ و تعطیل خواهد شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 197
  • کد خبر : 85168