عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آبرسانی با تانکر به برخی نقاط شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفت

در جلسه مدیریت بحران شهرستان علی آبادکتول

آبرسانی با تانکر به برخی نقاط شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفت

آبرسانی با تانکر به برخی نقاط شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفت

مجتبی جمالی  فرماندار در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان علی آباد کتول ، گفت : با توجه به کمبود آب شرب در برخی نقاط شهرستان به جهت قطعی برق ناشی از کسری تولید  و به جهت کنترل شرایط ، با همکاری شهرداریها و مدیریت اداره آب، تا زمان خروج از این شرایط آبرسانی به برخی نقاط شهری و روستایی با تانکر انجام خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول ، باتوجه به وضعیت  آب شرب و قطعی مکرر  اب و برق در شهرستان ، جلسه ستاد مدرییت بحران شهرستان علی آباد کتول به ریاست فرماندار و باحضور معاون عمرالنی فرماندار ، بخشداران مرکزی و کمالان ، شهرداران شهرهای تابعه و روسای ادارات آب و برق  در دفتر فرماندار برگزار گردید .

در این جلسه ، رؤسای اداره آب و  شرکت توزیع برق شهرستان ، به تشریح شرایط موجود و مشکلات ناشی از کمبود تجهیزات و نیروی انسانی و افزایش بار اضافی به ترانسهای برق و ... پرداختند.
رئیس اداره آب  علت قطعی آب در برخی  ساعات و مناطق را ، قطع برق موتور چاههای آب و تجهیزات آبرسانی دانست و علت دیگر را برداشت بی رویه آب توسط چاههای آب مجاز و غیرمجاز کشاورزی ، عنوان کرد .

فرماندار با توجه به وضعیت موجود و برای خروج از این شرایط ، از بخشداران و شهرداران  خواست تا برای آبرسانی به مناطق شهری و روستایی با شرکت آب و فاضلاب شهرستان همکاری نمایند .

 شایان توجه است :
 به جهت کسری تولید برق و عدم همخوانی تولید و مصرف، و با افزایش دما با خاموشیهای متناوب مواجه خواهیم بود و قطعی برق سبب خاموشی چاههای آب شرب و قطعی آب خواهد شد .

از شهروندان گرامی تقاضا میشود با مصرف بهینه آب و برق ، با مدیریت توزیع و مصرف برق و آب ، همکاری نمایند .

 

آبرسانی با تانکر به برخی نقاط شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفت

 

آبرسانی با تانکر به برخی نقاط شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفت

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .