عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مهندس حمیدی فرماندار گرگان بمناسبت روز پزشک


پیام تبریک مهندس حمیدی فرماندار گرگان بمناسبت روز پزشک

پیام تبریک مهندس حمیدی فرماندار گرگان بمناسبت روز پزشک

فرماندار گرگان در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان مهندس حمیدی یکم شهریور ماه با اعلام تبریک روز پزشک خاطرنشان کرد: یکم شهریور، زاد روز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک فرصت مناسبی جهت قدرشناسی از  زحمات پزشکان زحمتکشی است که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
ایشان افزودند: ایران اسلامی همواره مهد پرورش بزرگان و دانشمندانی بوده که در راه خدمت به جامعه و انسانیت از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، بزرگانی که هم در وادی علم و دانش و هم اخلاق بی نظیرند و تمام همت خود را در راه رضای خالق در دست گرفته تا امیدِ دوباره زندگی را به هم نوعان خود ببخشند.
فرماندار مرکز استان تصریح کرد: پزشکان و کادر درمان در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله ایستاده تا سلامت مردم ایران در خطر نیافتد که این شجاعت و ایثار آنان به هزاران مبتلا و شهید مدافع سلامت انجامید و نامشان در تاریخ کشور به یادگار خواهد ماند.
اینجانب، فرارسیدن سالروز ولادت دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکان بویژه پزشکان شهرستان گرگان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون تلاشگران عرصه بهداشت و درمان شهرستان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 285
  • کد خبر : 85437