عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار مینودشت به مناسبت هفته دولت


پیام فرماندار مینودشت به مناسبت هفته دولت

پیام فرماندار مینودشت به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مینودشت سید ابوالفضل حسینی نیا فرماندار مینودشت طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت:متن پیام فرماندار شهرستان مینودشت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود. شهیدان رجائی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند، آنانی که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند که تا به امروز در گذار وزیدن نسیم تدبیر، با امید، صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.
هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.
اینجانب باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر؛ هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران و كارمندان متعهد و خدوم دولت در شهرستان را تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای امید آفرینی، رفع مشکلات مردم و تحقق آرمانهای بلند و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 305
  • کد خبر : 85449