عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عادی انگاری کرونا در این شرایط خطرناک است / کاهش موارد بستری در گرگان

فرماندار گرگان:

عادی انگاری کرونا در این شرایط خطرناک است / کاهش موارد بستری در گرگان

عادی انگاری کرونا در این شرایط خطرناک است / کاهش موارد بستری در گرگان

با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته‌های گذشته، آمار بستری شدگان کاهش یافته به طوری که در هفته گذشته تعداد ١٠٠ نفر بستری کرونایی کم شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان مهندس حمیدی فرماندار مرکز استان در جلسه ستاد مقابله با کرونا بیان داشت:  با توجه به اینکه تعداد مرگ و میر بر اثر کرونا در شهرستان هنوز روند کاهشی پیدا نکرده، عادی انگاری مردم در مقابله با کرونا بسیار خطرناک و باعث بروز مشکلات جدید خواهد شد.

ایشان تصریح کرد:  با اینکه روند شیوع بیماری در شهرستان کاهشی است اما هنوز در وضعیت نارنجی قرار داریم و باید اکیپ های گشت نظارتی به طور مستمر بازدید از واحد های صنفی را ادامه دهند.

به گفته فرماندار مرکز استان: تا کنون 50 درصدر از افراد واجد شرایط طی دو نوبت واکسن کرونا دریافت کردند که به محظ رسیدن محموله جدید، روند واکسیناسیون ادامه پیدا خواهد کرد. 

ابشان ادامه داد:  در شرایط فعلی که کرونا سلامت افراد جامعه را تهدید می کند، هر یک از شهروندان با رعایت نکات بهداشتی از جمله ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی و خروج غیرضروری نقش مؤثری در کاهش این بیماری ایفا خواهند کرد.

 

عادی انگاری کرونا در این شرایط خطرناک است / کاهش موارد بستری در گرگان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 298
  • کد خبر : 85740