عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلیه دستگاهای اجرایی با مسئول کمیته ستاد اربعین شهرستان همکاری کنند

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد اربعین :

کلیه دستگاهای اجرایی با مسئول کمیته ستاد اربعین شهرستان همکاری کنند

 کلیه دستگاهای اجرایی با مسئول کمیته ستاد اربعین شهرستان همکاری کنند

فرماندار آزادشهر گفت : کلیه دستگاهای اجرایی با مسئول کمیته ستاد اربعین در خصوص تجهیز و راه اندازی موکب شهرستان در کشور عراق همکاری کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، ملک حسینی فرماندار آزادشهر در ابتدای جلسه ستاد اربعین شهرستان ضمن خوشامدگویی به حاضرین بیان نمودند: کم کم به زمان برگزاری کنگره عظیم و بین المللی اربعین نزدیک می شویم، کنگره ای که به عنوان یک رویداد فرهنگی به کانون توجهات مسلمانان و حتی جهانیان تبدیل شده است.

حمیدرضا ملک حسینی با تاکید به اهمیت این مراسم و لزوم انجام برنامه ریزی دقیق در این راستا عنوان نمودند:  گردهمایی عظیم اربعین حسینی هویت مهمی برای شیعیان به شمار می رود که باید از این فرصت معنوی به درستی استفاده کرد و میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می نمایند که این حضور روز به روز در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه شوق زیارت کربلای معلی در اربعین حسینی امسال بسیار بیشتر از سال های گذشته است گفت: شواهد نشان می‌دهد کرونا عامل بازدارنده ای برای زیارت عتبات عالیات در اربعین حسینی نخواهد بود.

فرماندار آزاشهر تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شرط حضور افراد در مراسم اربعین اولاً موافقت دولت عراق و ثانیا تزریق کامل ۲ دُز واکسن است.

امام جمعه آزادشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم که سالهای گذشته ستاد را یاری و همراهی نمودند اظهار امیدواری کرد تا وضعیت شیوع ویروس منحوس کرونا به نحوی باشد که ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام امسال نیز بتوانند از این ظرفیت ارزشمند معنوی بهره مند گردند.

ایشان با بیان اینکه هنوز قطعیتی درباره برگزاری یا عدم برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی علیه السلام وجود ندارد با تاکید به ابلاغ کمیته های ستاد اربعین و آمادگی لازم برای مراسم اربعین برابر تصمیمات اتخاذ شده ستاد ملی گفت : در صورت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سعی شود یک موکب قوی سازماندهی شود تا به نحو شایسته به زائران خدمات رسانی بکند.

 

کلیه دستگاهای اجرایی با مسئول کمیته ستاد اربعین شهرستان همکاری کنند

 

کلیه دستگاهای اجرایی با مسئول کمیته ستاد اربعین شهرستان همکاری کنند

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 189
  • کد خبر : 85759