عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد اربعین شهرستان رامیان تشکیل شد

به ریاست فرماندار ؛

ستاد اربعین شهرستان رامیان تشکیل شد

 ستاد اربعین شهرستان رامیان تشکیل شد
ستاد اربعین شهرستان رامیان به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص خدمات دهی به زائرین حسینی تشکیل گردید.
مهندس صادقلو فرماندار رامیان ضمن تسلیت ایام اسارت آل الله و آرزوی قبولی عزاداریها و گرامیداشت سالگرد قیام ۱۷ شهریور خاطر نشان کرد: قیام ۱۷ شهریور نقطه عطفی در نهضت عظیم مردم ایران بر علیه رژیم شاهنشاهی و ایجاد انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بوده است.
فرماندار شهرستان رامیان در ادامه انقلاب اسلامی ایران را به دلیل ویژگیهای فرهنگی بسیاری که دارد ایجاد کننده گفتمانهای فرهنگی  از جمله گفتمان ایثار و شهادت، گفتمان نماز و ... دانسته و افزود: پیاده روی اربعین نیز یک حرکت عظیم فرهنگی و همایشی بزرگ در راستای صیانت از آرمانهای اهل بیت (ع) بوده که دارای کارکرد و نتایج فرهنگی درخشانی می باشد و وظیفه همه ما حمایت از این حرکت عظیم فرهنگی و پشتیبانی موکبهای خدمات رسان به زائرین اربعین می باشد.
مهندس صادقلو سپس با اشاره به اینکه موکب علی بن موسی الرضا(ع) موکب استانی در جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین می باشد به استفاده از ظرفیت کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان، خیرین، شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها، شهرداران و دهیاران در جهت کمک رسانی به این موکب تاکید و به پیشنهاد امام جمعه محترم رامیان از ایجاد مقدمات لازم جهت برپایی موکب شهرستانی در نشست مشترک فرماندار با  ائمه جمعه شهر های تابعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در آینده نزدیک خبر داد.
در ادامه جلسه حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی فرد امام جمعه محترم شهرستان نیز در خصوص فضیلت اربعین مطالب ارزنده ای را بیان فرموده  و تصریح نمودند: اربعین تمرین ایمان و در مسیر ولایت حرکت نمودن است و باید با حفظ همبستگی و یکپارچگی از کلیه ظرفیتهای شهرستان در جهت ایجاد موکب شهرستانی استفاده نمائیم.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 177
  • کد خبر : 85853