عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان رامیان


برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان رامیان

  برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان رامیان
امنیت ، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی  مرهون ایثارگریها و فداکاریهای شهدا ،جانبازان و رزمندگان در 8 سال پاسداری از این مرز و بوم است.
جواد صادقلو فرماندار شهرستان  رامیان در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان خاطر نشان کرد: امنیت، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگریها و فداکاریهای شهدا ،جانبازان و رزمندگان در 8 سال پاسداری از این مرز و بوم است.
فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان در ادامه، فداکاریهای و جانبازیهای رزمندگان را در دفاع مقدس نماد بزرگ ملی و مذهبی دانسته و افزود: تمامی جانبازی های شهدای عزیز و رزمندگان به تأسی از نهضت کربلا و واقعه عاشورا بوده و نهضت عاشورا به عنوان زیرساخت عظیم فرهنگی در  جامعه ما عمل نموده و فرهنگ ولایت پذیری و از خودگذشتگی و مبارزه با ظلم و استکبار را از عاشورا داریم و باید تلاش نمائیم این فرهنگ غنی را  به نسل آینده منتقل نمائیم.
وی همچنین در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: توطئه های دشمنان از طریق جنگ نرم همچنان ادامه دارد و ما باید در مقابل این توطئه ها با تاسی از فرهنگ غنی عاشورا هوشیارانه عمل نمائیم.
سرهنگ سمیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز در این جلسه  ضمن اشاره به جنبه هایی از فداکاریهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نقش زنان را نیز در دفاع مقدس پر رنگ دانسته و افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه پا برجاست نتیجه جانبازیهای زنان و مردان این مرز و بوم است.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 233
  • کد خبر : 85872