عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موفقیت شورای شهرستان به عملکرد اعضای آن بستگی دارد

فرماندار مینودشت:

موفقیت شورای شهرستان به عملکرد اعضای آن بستگی دارد

موفقیت شورای شهرستان به عملکرد اعضای آن بستگی دارد

فرماندار مینودشت گفت: موفقیت شورای اسلامی شهرستان به اتحاد، همبستگی ، حرکت در مسیر قانون و عملکرد آن بستگی دارد، مادامی که این عملکرد پررنگ و موفق باشد، نقش این نهادمدنی در همه فعالیت ها پر رنگ و دیده می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مینودشت؛ سید ابوالفضل حسینی نیا فرماندار مینودشت در نشست انتخابات اعضای هیات رییسه شورای شهرستان مینودشت افزود: تا زمانی که این نهادمدنی بر اساس قانون و طبق مقررات فعالیت کند، فرمانداری و دیگر دستگاه ها نهایت همکاری را دارند،البته وظایف بسیار زیادی برای شورای شهرستان مشخص شده است.

وی ادامه داد: با همراهی و اتحاد می توان فعالیت های خوبی را انجام داد،امیدوارم در این دوره از شوراها که با حضور افراد جوان و با سابقه اجرایی همراه است،فعالیت های پررنگی داشته باشد.

فرماندار مینودشت در ادامه با اشاره به بیان برخی وظایف شوراهای شهرستان گفت: طبق قانون هرگونه همکاری و ابلاغ مصوبه شورای شهرستان به فرمانداری ها واگذار شده و ما نیز نهایت همکاری را با شورای شهرستان داریم وبا همراهی و تلاشی که در شورا وجود دارد آن گونه که در شان مردم است اثرگذار باشد.

در انتخابات شورای شهرستان مینودشت،نظرعلی ترکمانی به عنوان رییس این شورا ایرج شفیع پور به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان گلستانانتخاب شد و سلیمان سنجه ونلی به عنوان منشی، وبهروز سرایلو به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

 

موفقیت شورای شهرستان به عملکرد اعضای آن بستگی دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 178
  • کد خبر : 85916