عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون توانیر: سه اداره جدید برق در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود


معاون توانیر: سه اداره جدید برق در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

معاون توانیر: سه اداره جدید برق در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: باتوجه به وسعت و پراکندگی مشترکان مدیریت توزیع نیروی برق گنبدکاووس و با هدف افزایش خدمات رسانی به آنها بویژه در مناطق روستایی، حداقل سه اداره جدید در حوزه این شهرستان مرزی راه‌اندازی خواهد شد.
غلامعلی رخشانی مهر روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه برق گنبدکاووس اظهارداشت: علاوه بر این به منظور تقویت برق مورد نیاز ۱۴۱ هزار مشترک مدیریت توزیع برق این شهرستان ایستگاه برق شماره پنج با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال ظرف یکسال آینده احداث خواهد شد.
وی افزود: در راستای رفع کمبود ولتاژ برق در مناطق روستایی گنبدکاووس نیز اعتبار مورد نیاز خرید ۱۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه خودروی بالابر تا ۲ ماه آینده در اختیار این شهرستان قرار داده می‌شود.
رخشانی مهر اضافه کرد: برای رفع حریم شبکه برق در تعدادی از روستاهای گنبدکاووس باتوجه به نداشتن ردیف اعتباری این بخش، درصورتی که استانداری گلستان ۵۰ درصد هزینه اجرای کار را تامین کند، شرکت توانیر ۵۰ درصد بقیه آن را پرداخت خواهد کرد.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر همچنین قول تامین ۵۰ درصد هزینه ساخت ساختمان جدید مدیریت توزیع نیروی برق گنبدکاووس را در صورتی که ۵۰ درصد باقی مانده آن از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستانی یا استانی تامین شود، داد.
همچنین مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران به گلستان نیز با اشاره به برخی اقدامات این شرکت در چند سال اخیر در گنبدکاووس از جمله احداث ایستگاه گنبد چهار این شهرستان، گفت: کار مطالعات احداث ایستگاه گنبد پنج نیز انجام شده و به زودی عملیات اجرایی این پست آغاز خواهد شد.
حسین افضلی افزود: با احداث ایستگاه برق ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت نگین شهر از توابع آزادشهر که در روزهای آینده با هزینه پنج هزار میلیارد ریال آغاز می‌شود و ظرف سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، بخش قابل توجهی از مشکل ضعف ولتاژ برق گنبدکاووس برطرف خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 230
  • کد خبر : 86040