عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهرستان آزادشهر به ریاست حمیدرضا ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در راستای تعامل با سازمان های مردم نهاد شهرستان به عنوان بازوی فرهنگ سازی و حلقه ارتباطی بین دولت و مردم در مسیر دستیابی به توسعه پایدار برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه نقش سازمانهای مردم نهاد را در جهت تحقق توسعه و مداخلات اجتماعی قابل توجه و توانمدسازی آنها را ضروری دانست و اظهار داشتند: سازمان‌های مردم نهاد جزو نهادهای غیر دولتی می باشند که به مشارکت های اجتماعی شهروندان در جامعه شکل می‌ دهد و به عنوان نهاد غیر دولتی میتواند در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، حمایتی و دیگر حوزه‌ها فعالیت کنند.

در ادامه آدینه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آزادشهر با اشاره به اینکه فعالیت‌ تشکل‌ها و فعالان اجتماعی منشأ اثرات خیر و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و ایجاد نگرش مثبت در جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: فعالیت تمامی سمن‌ها و تشکل‌ها باید زیرنظر مراجع دولتی صورت گیرد و لذا همه فعالان این حوزه نسبت به اخذ پروانه و تمدید آن باید اقدامات لازم را در نظر گیرند.

 طی این نشست بخشداران بخش مرکزی و چشمه ساران شهرستان با بیان گزارش و اقدامات انجام شده در جهت شناسایی و تشکیل سمن ها در روستای بخش های خود  طبق تبصره 2 ماده 8 آیین نامه تشکل های مردم نهاد پرداختند.

در ادامه این جلسه دو درخواست مجوز سازمانهای مردم نهاد به نام های انجمن صنایع دستی و هنرهای سنتی فرهنگ هنر با موضوع فعالیت صنایع دستی – ترنم هستی بخش زندگی گلستان با موضوع کودک و آسیب های اجتماعی، توسط اعضای شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد مورد بررسی قرار گرفت و تایید شدند تا مراحل بعدی دریافت مجوز صورت گیرد.
 

جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهرستان آزادشهر برگزار شد



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 400
  • کد خبر : 86094