عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با فرماندار

به مناسبت هفته وقف:

دیدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با فرماندار

دیدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با فرماندار

سرابی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صبح امروز و به مناسبت هفته وقف به همراه چراغچی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن حضور در فرمانداری فرماندار مینودشت دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ سید ابوالفضل حسینی نیا فرماندار مینودشت در این دیدار با تبریک فرارسیدن هفته وقف گفت: در دین مبین اسلام کلماتی مانند احسان، انفاق وجود دارد که همگی بر انجام اقداماتی در راستای امورات خیریه، عام المنفعه، رفع مشکلات مردم، مسائل مذهبی و ترویج دین اسلام و شعائر دینی تاکید دارند و خیرین معتقد و بلند همت نیز با تمسک به همین آیات و روایات، در این راه قدم بر می دارند.
فرماندار مینودشت ساماندهی های انجام گرفته سالهای اخیر در حوزه اوقاف و امور خیریه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در وقف اصل سرمایه از بین نمی رود و از منافع آن در راهی که واقف عنوان کرده است استفاده خواهد شد و نمی توان در راهی به جز نیت واقف آن را استفاده کرد و اطلاع رسانی از ثمرات و اثرات اقدامات انجام گرفته، منجر به دیده شدن زحمات و نتیجه وقف برای واقف، بازماندگان وی و در سطح جامعه شده و افزایش اعتماد مردم به متولیان ساماندهی امور را به دنبال دارد که نتیجه آن تشویق به امر وقف خواهد بود.
این مقام مسئول بقاع متبرکه و مساجد را پایگاه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی دانست که باید بیشترین بهره از آن برده شود و تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه باید اجرای برنامه های فرهنگی را در این اماکن به صورت مرتب در دستور کار خود قرار دهد و این پایگاه های اجتماعی را پر رونق گرداند.
در ادامه سرابی به بیان گزارشی از اقدامات سال گذشته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پرداخت و برخی مشکلات موجود را برشمرد.

 

 

دیدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با فرماندار

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 360
  • کد خبر : 86431