عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 64 درصد مردم شهرستان آزادشهر دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند

فرماندار آزادشهر:

64 درصد مردم شهرستان آزادشهر دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند

 

64 درصد مردم شهرستان آزادشهر دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند

فرماندار آزادشهر با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا گفت: 64 درصد افراد بالای 12 سال در این شهرستان دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این رابطه به خبرنگار صدا و سیما گفت : تاکنون 71 هزار و 304 دُز واکسن کرونا تا تاریخ 17 مهرماه 1400 در این شهرستان تزریق شده که 48 هزار و 843 دُز مربوط به مرحله نخست و 22 هزار و 461 دُز مربوط به مرحله دوم بوده است.

ملک حسینی تصریح کرد: 76 هزار و 227 نفر جمعیت هدف واکسیناسیون کرونایی در شهرستان آزادشهر بوده و 64 درصد افراد بالای 12 سال دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا یکی از راه‌های موثر در پیشگیری از ابتلا به این ویروس بوده و مردم باید نسبت به تزریق این واکسن تعجیل کنند.

حمیدرضا ملک حسینی در پایان خاطر نشان کرد : استمرار روند کاهشی شیوع پیک پنجم کرونا در استان و شهرستان آزادشهر سبب شد تا مطابق آخرین رنگ‌بندی‌ اعلام شده توسط ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، وضعیت شهرستان آزادشهر در وضعیت آبی کرونا قرار بگیرد.

به گفته فرماندار آزادشهر مردم باید از حضور در تجمعات پرهیز کرده و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 282
  • کد خبر : 86485