عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رامیان


برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رامیان

 برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رامیان
 
به گزارش روابط عمومی  فرمانداری شهرستان رامیان به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم صادقلو فرماندار، نیروی انتظامی را عامل ایجاد امنیت در کشور دانسته و خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی در انجام مسئولیت خود که ایجاد امنیت است مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بوده و این امنیت در تمامی زمینه های اخلاقی، اجتماعی،روانی،فضای مجازی بوده و در ایجاد امنیت نیروی انتظامی ضمن داشتن اقتدار و قاطعیت دارای مروت و عدالت و ترحم بوده که اینها از خصیصه ها و مظاهر اسلام است.
فرماندار شهرستان رامیان در ادامه با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام(ص) که 2 نعمت بزرگ تا زمانی که از بین نرفته مجهول است سلامت و امنیت بوده افزود: تا زمانی که امنیت در جامعه وجود دارد شناخته شده نیست اما با بررسی وضعیت برخی از کشورهای همسایه که دچار نا امنی هستند می توان به اهمیت و قدر این نعمت بزرگ در جامعه پی برد.
رئیس شورای تامین شهرستان رامیان سپس موضوع سلامت جامعه و مردم را برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم دانسته و تصریح کرد:درست است که متولی حفظ سلامت افراد جامعه وزارت بهداشت می باشد اما تامین این سلامتی همکاری و همدلی تمامی دستگاههای اجرایی را می طلبد و در موضوع شیوع بیماری کرونا به عینه این تلاش و همدلی را مشاهده کردیم و با همکاری و تلاش همه و مدیریت امکانات تا امروز توانستیم این بیماری را کنترل و مدیریت نماییم و به همین شکل اینکه بگوییم تامین امنیت فقط وظیفه نیروی انتظامی می باشد بی انصافی بوده و با توجه به گستره فعالیتهای نیروی انتظامی از جمله صیانت و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ، ایجاد نظم امنیت شهر ها و روستا ها و ... باید همه دستگاههای اجرایی نهایت همکاری و همدلی را با نیروی انتظامی داشته باشند.
فرماندار رامیان همچنین موضوع آموزش را بسیار تاثیرگذار در تامین امنیت دانسته و افزود همه دستگاههای متولی آموزش باید تلاش نمایند تا احترام به قانون و قانونمداری را به کودکان و نوجوانان آموزش داده و این موضوع از همان ابتدا در بین افراد نهادینه شود.
وی در ادامه مراسم با بیان شعار سال ۱۴۰۰ "پلیس هوشمند،  امنیت پایدار "گفت: طرح این شعار نشان می دهد که نیروی انتظامی در ارائه خدماتش به مردم از الکترونیکی شدن خدمات به سمت هوشمندسازی خدمات پیش میرود و این موضوع نوید بخش اتفاقاتی خوب در ارائه خدمات مطلوب به مردم است و همه ما باید با پیروی از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در جهت تحقق این فرمایشات و اجرای وظایف نیروی انتظامی با این نهاد مقدس همکاری و همدلی داشته باشیم.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 287
  • کد خبر : 86505