عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور معاون فرماندار؛

جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش با حضور معاون فرماندار، بخشداران، رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر مدیران دستگاه‌های شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان صبح یکشنبه (۲۵مهرماه) در جلسه هماهنگی شرکت در لیگ تندرستی سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: تاثیر ورزش و تحرک بدنی در زمان شیوع کرونا می‌تواند نقشی پیشگیرانه‌ داشته باشد.

معاون عمرانی فرماندار گالیکش افزود: ورزش کردن یکی از راه‌های کم هزینه با اثربخشی بالاست، که می‌تواند در شرایط کرونا سیستم ایمنی بدن را بالا برد.

وی ادامه داد: ورزش به عنوان یک عامل تاثیرگذار در سلامت جسمانی و روانی می‌تواند در شرایط سخت کرونایی بسيار موثر باشد.

میرنیا بیان کرد: فواید ورزش در خانه؛ صرفه‌جویی در وقت، پائین آوردن هزینه‌های مالی، رعایت بهداشت فردی و پائین بودن ریسک ابتلا به ویروس کرونا می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز لیگ تندرستی در شهرستان گالیکش از ۲۴ مهرماه همزمان با سراسر کشور، افزود: هماهنگی و برنامه‌ریزی به منظور مشارکت حداکثری مردم با استفاده از ظرفیت ادارات و نهادهای شهرستان و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی جهت آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم و ضروری است.

معاون فرماندار گالیکش یکی از اهداف اساسی لیگ تندرستی را افزایش نشاط اجتماعی و گسترش ورزش همگانی در بین مردم برشمرد و تصریح کرد: ادامه سیطره کرونا بر ورزش می‌تواند باعث کم تحرکی و بحران در جامعه گردد‌ و ادامه این بحران نیز در سلامتی جسمی و روحی مردم تاثیر گذار خواهد بود. لذا می‌طلبد در مرحله دوم لیگ تندرستی شاهد مشارکت بیشتر مخاطبان باشیم و از توان بسیج، شوراها و دهیاران، ورزش کارگری، دانشجویی و دانش‌آموزی و شبکه بهداشت نیز استفاده لازم صورت گیرد.

معاون عمرانی فرماندار گالیکش ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت و تلاش اداره ورزش و جوانان، ادارات و سایر فعالان ورزشی شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان گالیکش در لیگ تندرستی سال ۱۳۹۹ در سطح استان به رتبه دوم و در کشور نیز به مقام ۲۳ دست یافت که بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با تاکید بر مشارکت حداکثری و استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات کلیه ادارات و نهادها اظهار امیدواری کرد: انشالله با همکاری و همراهی همه جانبه متولیان شهرستان در سال ۱۴۰۰ بتوانیم در سطح استان و کشور رتبه بهتری نسبت به سال گذشکته کسب نمائیم.

میرنیا یادآور شد: استقبال خانواده‌ها و علاقمندان به ورزش در منازل در دوران شیوع کرونا، از اولویت‌های اصلی لیگ تندرستی می‌باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و ادارات شهرستان فضای محیطی شهرستان را با نصب بنر، شعارهای سلامتی و ورزش و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش بیارایند.


جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه هماهنگی لیگ تندرستی شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 191
  • کد خبر : 86670