عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

فرماندار آزادشهر در نشست با دهیاران بخش مرکزی آزادشهر به مناسبت هفته وحدت :

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

فرماندار آزادشهر در همایش بصیرتی دهیاران بخش مرکزی آزادشهر اظهار کرد: بصیرتی که در بین برادران و خواهران اهل سنت و تشیع وجود دارد، توطئه و نقشه‌های شوم کشورهای غربی و صهیونسیتی را خنثی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این نشست به همدلی مثال زدنی شیعه و سنی در آزادشهر اشاره و اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید بخش مرکزی آزادشهر رنگین کمان اقوام می باشد و دهیاران این در کنار هم و اتحاد در حال خدمت رسانی به روستائیان شریف این بخش هستند و وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشورمان موجب تداوم امنیت و عزت و اقتدار شده و باید همه قدردان این نعمت همدلی و اتحاد باشیم.

فرماندار آزادشهر در ادامه خاطر نشان کرد : ائمه مکرم جمعه یک ظرفیت بالا و ارزشمندند و معتقدم در سایه همدلی و همراهی با این بزرگواران می توان به تعالی شهرستان کمک کرد.

در ادامه حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه نگین در این نشست گفت :  وحدت اولین پیام خدای متعال از زبان رسول مکرم اسلام بود. رسول الله در کوچه های مکه دور می‌زد و مردم را به خدای متعال فرا می خواند  و در عود به وحدت می کرد .

وی در ادامه تصریح کرد : اسلام قوم و طایفه نمی شناسد و همه بنده های خدا را به انسانیت و وحدت فرا می خواند. سیاست اسلام وحدت است و سیاسیت استعمارگران و ظالمان تفرقه افکنی بین افراد می باشد.

در ادامه حجت لاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در این نشست خاطر نشان کرد : امام خمینی به خاطر دعوت به وحدت در بین مسلمین محبوبیت زیادی به دست آورد و بین مسلمین تقرب ایجاد کرد. دعوت ایشان به انسانیت و وحدت در بین جوامع بشری، باعث شد تا در عالم به عنوان الگو شناخته شود.

امام جمعه آزادشهر افزود:  برای دشمنان بین شیعه و سنی فرقی وجود ندارد و شاید بیشترین افرادی که به دست داعش کشته می شود اهل سنت باشند. امروزه داعشی، سلفی و تکفیری دست پرورده استعمارگران می باشند  و به دستور آنها در منطقه فساد و خون ریزی می کنند. کسی که معتقد به اسلام باشد بعید است همچین کارهایی را انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: این فسادها و کشتار ها در سراسر جهان و کشورهای مسلمان به دستور استعمارگران قطع دست یک سری افراد بی دین نفهم می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شهابی در پایان سخنانش گفت: نظر مقام معظم رهبری و امام خمینی بر این است که اگر کسی بخواهد در وحدت مسلمین خدشه وارد کند باید در اعتقاد او شک کرد.

خانم حکم آبادی بخشدار مرکزی آزادشهر در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت گفت : مسلمانان دو مذهب شیعه و سنی بیشتر ندارند و متاسفانه برخی افراد هستند که می‌خواهند وحدت بین شیعه وسنی را بر هم بزنند و همراه با دشمنان سعی در اختلاف افکنی دارند. ما مسلمین باید هوشیار باشیم و همانگونه که حضرت امام خمینی می فرمایند؛ اگر کسی بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند نه شیعه است و نه سنی و اسن فرمایش اما اعتقاد همه ما می باشد.

 

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

  

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

 

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

 

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

 

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 229
  • کد خبر : 86750