عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن وحدت در شهرستان ترکمن برگزار شد


جشن وحدت در شهرستان ترکمن برگزار شد

جشن وحدت در شهرستان ترکمن برگزار شد

 به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)، جشن وحدت با حضورفرماندار شهرستان ترکمن، علما، امامان جمعه، روحانیون، کارکنان و روئسای ادارات و مردم متدین شهرستان امروز پنجشنبه 28 مهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی درمسجد قبای بندرترکمن برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار امروز چهارشنبه 28 مهر در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت، سالروز ازدواج و ولادت باسعادت رسول اکرم (ص) و فرزند ایشان امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: ایران اسلامی رنگین‌کمانی از اقوام مختلف است که در کمال آرامش، آسایش و برادری در کنار هم زندگی می کنند استان گلستان و شهرستان ترکمن یک ایران کوچک و رنگین کمانی از تمام قومیت هاست.

وی افزود: واژه هایی که دشمنان ما به جامعه القا می کردند مسائلی بود که بر خلاف اهداف و رسالت واقعی پیامبران ما بود اساس رسالت پیامبران از ابتدا تا خاتم، برادری، برابری، صلح و دوستی بود و انشالله خداوند توفیق بدهد با تأسی از این بزرگواران وحدت خود را همچنان حفظ  و از این ظرفیت بسیار بزرگ در جهت رشد و توسعه و پویایی ایران اسلامی بهره بگیریم.
حجت الاسلام درویشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ترکمن درحاشیه مراسم باتبریک هفته وحدت گفت:وظیفه مامسلمانان توسعه وحدت،وترویج دین وباورهای دینی واشتراکات جامعه اسلامی است است.
وی افزود:درشرایط فعلی که دشمنان تحرکات تفرقه افکنانه خودراگسترش داده اندوظبفه ما اینست که درمقابل تحرکات تفرقه افکنانه دشمنان هوشیارباشیم ووحدت عملی خودراحفظ نماییم تا خللی دراهداف جامعه اسلامی ایجادنگردد.
حجت الاسلام درویشی وحدت مردم گلستان بخصوص اهالی شهرستان ترکمن رامثال زدنی عنوان کرد.


جشن وحدت در شهرستان ترکمن برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .