عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول درسال ۱۴۰۰، برگزار شد


سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول درسال ۱۴۰۰، برگزار شد

سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول درسال ۱۴۰۰، برگزار شد

 سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول درسال ۱۴۰۰، با حضور مجتبی جمالی فرماندار،  حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین و رؤسای دستگاههای اجرایی در سالن علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار  گردید؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جمالی فرماندار گزارشی از وضعیت کرونا و روند واکسیناسیون در شهرستان ارائه نمود وافزود: در سال جاری اعتبار مصوب شهرستان افزایش قابل توجهی داشته و حدودا سه برابر شده  و از دستگاههای اجرایی انتظار است در راستای تخصیص هر چه سریعتر و بیشتر اعتبارات مصوب تلاش نمایند تا با پیگیری اجرای طرحهای ناتمام و طرحهای جدید میزان تخصیص اعتبارات هم نسبت به سال گذشته افزایش یابد .
 وی درادامه و باتوجه به طرح ملی جهش تولید مسکن، همکاری و تعامل دستگاهها برای اجرای بهینه این طرح در شهرستان را خواستار شد و خاطر نشان کرد: با همکاری مجموعه شهرستان اعم از شهرداریها و سایر دستگاههای خدمات رسان و همچنین بانکهای عامل ، می توان میزان جذب و تعداد متقاضیان را نسبت به سایر نقاط استان بالا برد .
 رئیس شورای اداری شهرستان با تقدیر از زحمات و تلاشهای مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان، اذعان داشت: عملکرد مجموعه مدیران مثبت ارزیابی می شود ولی این کافی نیست و در وضعیت فعلی کشور و شرایط سخت مردم بایستی اقدام جهادی کرد و در برخورد با مردم رعایت احوالات و مشکلات آنان سرلوحه همه مدیران باشد و درصد کمی از این مجموعه هم که در اجرای وظایف با جدیت دنبال نمی کنند، اقدامات موثر برای بهبود عملکرد را به کار گیرند. 
حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شهر علی آباد کتول، تکریم مردم در این شرایط سخت و اقدامات جهادی برای حل مشکلات آنان را به مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای شورای اداری شهرستان توصیه نمود.
روسای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش هم گزارشی در خصوص طرح جهش تولید مسکن و زمان بازگشایی مدارس  و وضعیت واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان ارائه نمودند.
ایزد دادستان شهرستان  تعیین تکلیف هرچه سریعتر پروژه روگذر در ورودی شهرستان در فاضل آباد را خواستار شد و خاطر نشان کرد : کلیه مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان بصورت محسوس و نامحسوس در حال رصد می باشند و با مدیران و کارکنانی که بصورت عمدی و سحوی ترک فعل دارند قطعا برخورد خواهد شد .
 نوروزی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از افزایش روند سرمایه گذاری در استان در راستای حل مشکل اشتغال، خبر داد و گزارشی از آخرین اوضاع کشور در حوزه های مختلف، مصوبات مجلس و اقدامات جدید در حوزه انتخابیه (علی آباد کتول و بخش کمالان) را برای حاضرین ارائه نمود .
 
 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول درسال ۱۴۰۰، برگزار شد

  

سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول درسال ۱۴۰۰، برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول درسال ۱۴۰۰، برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .