عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیران در پاسخ به مطالبات جوانان کوتاهی نکنند


فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیران در پاسخ به مطالبات جوانان کوتاهی نکنند

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیران در پاسخ به مطالبات جوانان کوتاهی نکنند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس با قبول فاصله اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی در حوزه ساماندهی امور جوانان استان با اهداف تبین‌شده در سطح ملی، از مدیران استانی و شهرستان خواست تا در پاسخ به مطالبات و انتظارات مشروع جوانان و برآورده کردن آن کوتاهی نکنند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گنبدکاووس اظهار داشت: در چند سال‌ اخیر به سبب مشکلات، تنگناها و برخی محدودیت‌های مالی و اعتباری کشور، برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه ساماندهی جوانان توسط دستگاه‌های اجرایی و متولی کمتر محقق شد و فاصله معناداری با اهداف تبیین شده پیدا کرد.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش تلاش‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای پاسخ به مطالبات و انتظارات جوانان، ابراز امیدواری کرد در دولت سیزدهم مسائل و مشکلات حوزه جوانان رفع شود.
کریمی همچنین از راه‌اندازی خانه جوانان گنبدکاووس به‌صورت موقت در روزهای آینده با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر خبر داد و اضافه کرد: با تامین زمین و اعتبار مورد نیاز، ساختمان دائمی برای جوانان در این شهرستان ساخته خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 144
  • کد خبر : 86772