عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات اراضی بنیاد علوی در شهرستان های رامیان و آزادشهر بررسی شد

باحضور مدیرکل اموال و املاک استان؛

مشکلات اراضی بنیاد علوی در شهرستان های رامیان و آزادشهر بررسی شد

مشکلات اراضی بنیاد علوی در شهرستان های رامیان و آزادشهر بررسی شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان طی جلسه ای باحضور صادقلو و ملک حسینی فرمانداران رامیان وآزادشهر، کوهساری نماینده مردم شریف شهرستانهای رامیان وآزادشهر در مجلس شورای اسلامی، علوی مدیرکل اموال و املاک استان، شهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و مسئولین واحدهای مختلف بنیاد مستضعفان استان وضعیت اراضی این بنیاد در شهرستان های رامیان و آزادشهر بررسی شد.
در این جلسه صادقلو فرماندار ضمن تشکر از مساعدت های صورت گرفته به مسائل و مشکلات اراضی بنیاد مستضعفان در شهرستان پرداخت و خواستار مساعدت بنیاد در رفع مشکلات این اراضی اعم از واگذاری هاو ... گردید.
فرماندار رامیان صدور اسناد مالکیت برای اهالی شهرها و روستاها در شهرستان، واگذاری ۵۰ هکتار زمین برای استقرار ناحیه صنعتی فندرسک در اراضی بنیاد در روستای ارازگل با توجه به حضور دکتر فتاح و نظر مساعد ایشان، تشکیل پرونده برای واگذاری و یا انعقاد قرارداد اجاره اراضی موصوف به هژبر یزدانی در روستای قره قاچ، واگذاری اراضی 20 هکتاری روستای ارازگل جهت تامین مسکن جوانان و ... را از جمله خواسته های مردم شهرستان رامیان عنوان نمود.
کوهساری نماینده مردم شریف شهرستان های رامیان وآزادشهر در مجلس شواری اسلامی نیز مشکلات مردم شهرستان های حوزه انتخابیه از جمله استفاده 50 هکتار از زمین های روستای ارازگل جهت ایجاد ناحیه صنعتی فندرسک، تامین 15 هکتار زمین از اراضی گل چشمه برای دانشکده علوم انسانی خواهران، حل مشکلات اسناد علوی در شهرستان های آزادشهر و رامیان، حل و فصل کامل ماجرای زمین مختاری با توجه به حساسیت های ایجاد شده، ایجاد شرایط تامین مسکن برای منازل در معرض خطر زمین امین زاده و ... را مطرح و خواستار همکاری بنیاد در رفع مشکلات شد.
ملک حسینی فرماندار آزادشهر نیز درخصوص مشکلات این شهرستان مواردی را مطرح و تسریع در اتخاذ تمهیدات لازم برای منطقه رانشی زمین های امین زاده و رفع مناقشات اراضی مختاری را خواستار شد.
علوی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان نیز واگذاری املاک بنیاد علوی را در راستای مساعدت به مردم و حمایت از محرومان اعلام و خاطر نشان کرد به زودی در شهرها و روستاهای استان شاهد برپایی جشن های اتمام واگذاری املاک علوی خواهیم بود.
موارد مطروحه درجلسه نیز به تفضیل مورد بررسی و راهکارهای قانونی لازم برای پیگیری امور اتخاذ گردید.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 513
  • کد خبر : 86792