عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کلینیک عارضه یابی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کلینیک عارضه یابی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کلینیک عارضه یابی شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه کلینیک عارضه یابی شهرستان ترکمن با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، رئیس خانه صنعت استان، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، جمعی از مسئولین و نمایندگان بانک‌های عامل شهرستان و نماینده واحدهای تولیدی تملیک شده، راکد و غیر فعال شهرستان امروز چهارشنبه ۱۲ آبان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام و تبریک یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اهمیت اقتصاد اظهار کرد: اقتصاد یک اصل و اساس است و هر کشوری برای پیشرفت نیاز به یک اقتصاد خوب و قوی دارد و در این راستا بایستی از تمام ظرفیت ها به درستی استفاده کرد.

وی افزود: اگر اقتصاد قوی باشد قطعاً تولید اتفاق می افتد و اگر تولید افزایش یابد اشتغال و نرخ بیکاری پایین و درصد رفاه افزایش و متعاقباً آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: کشورهای پیشرفته در این زمینه هیچ مشکلی ندارند اما کشور ما با توجه به تحریم ها و شرایط بسیار سخت و پیچیده که اقتصاد ما را تحت تاثیر قرار داده است، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند از این رو مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت های داخلی و خودکفایی تاکید کرد.
فرماندار گفت: کلینیک عارضه یابی در جهت رفع موانع تولید با دستور وزیر محترم کشور از ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ آغاز شد که واحدهای تولیدی نیمه فعال با تزریق سرمایه می توانند به چرخه تولید بر گردند تا هم به تولید و هم اشتغال کمک شود.
شیرنگی تصریح کر: بعضی از واحدهای تولیدی که قصد انجام کار دارند اما به بانک بدهکار هستند از بانک‌ها می‌خواهیم تعامل لازم با این واحد ها داشته باشند تا از حالت راکد و غیر فعال به صورت فعال در بیایند.
در ادامه مزیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با اشاره به آسیب های اجتماعی از جمله طلاق سرقت و غیره گفت: بسیاری از این آسیب های اجتماعی ریشه در بیکاری جوانان دارد لذا همه دستگاهها مأموریت دارند به تولید داخلی کمک کنند و دستگاه قضا هم با تشکیل شعب ویژه نقش حمایتی ایفا میکند که از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود.
 

جلسه کلینیک عارضه یابی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .