عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساعاتی از تدریس معلمان باید به مباحث پرورشی اختصاص یابد

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس:

ساعاتی از تدریس معلمان باید به مباحث پرورشی اختصاص یابد

ساعاتی از تدریس معلمان باید به مباحث پرورشی اختصاص یابد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس درجلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت مسائل پرورشی در تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدارس بر لزوم اختصاص ساعاتی از تدریس معلمان به مباحث پرورشی تاکید کرد.

مهندس حمیدی گفت: نیمی از جمعیت جوان شهرستان در مدارس مشغول به تحصیل هستند و مبنای بسیاری از آموزشها در مدارس پی ریزی می‌شود و بیشتر جامعه هدف جوانان در مدارس حضور دارند که باید از این ظرفیت به نفع رشد و تعالی جوانان و حل بسیاری از معضلات جامعه استفاده کرد.
وی تصریح کرد: حل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش از اولویتهای شهرستان است که مسئولین آموزش و پرورش در خصوص تحقق اهداف پرورشی باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاوووس همچنین اظهار داشت: پیش دبستانی‌هایی که غیر از آموزش و پرورش تحت پوشش نهادهای دیگر فعالیت می‌کنند باید از آموزش و پرورش شهرستان مجوز بگیرند و مفاد و محتوای آموزشی آنها نیز توسط این نهاد تعیین شود تا حلقه آموزش پیش دبستانی به آموزش مدارس متصل گردد.
حسین زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز اظهار داشت: در حال حاضر پیش دبستانی هایی در شهرستان گنبدکاووس وجود دارد که تحت پوشش بهزیستی بسیج و اداره ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی و اداره صنعت معدن و تجارت است.
وی با اشاره به تغییرات جدید نظام آموزشی افزود: با تغییر نظام آموزشی، آموزش و پرورش گنبدکاووس با چالش کمبود فضای آموزشی و تراکم دانش آموزان در یک کلاس مواجه شده که در این سیستم بعضی مدارس در مقطع ابتدایی مختلط و بعضی مدارس ابتدایی دو شیفته می‌شود.

ساعاتی از تدریس معلمان باید به مباحث پرورشی اختصاص یابد

 

ساعاتی از تدریس معلمان باید به مباحث پرورشی اختصاص یابد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1043
  • کد خبر : 8720