عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان با فرماندار علی آبادکتول


دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان با فرماندار علی آبادکتول

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان با فرماندار علی آبادکتول

در راستای گسترش فرهنگ بیمه ای و تقویت تعاملات ومسایل حوزه تامین اجتماعی، ا رتباط فی‌ما‌بین مسئولین با مسئولان و مقامات استانی و شهرستان، حیدری نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان علی آباد کتول دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان ضمن بیان گستردگی فعالیتها و تنوع بیمه‌ای سازمان به ارائه آمار و ارقام عملکرد سازمان در استان در خصوص تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت، وضعیت بیمه بیکاری و تشریح نقطه سر به سری پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت شناخت منابع درآمدی سازمان توسط مسئولین برون سازمانی به ویژه فرمانداران استان، با بیان نقش و اهمیت سازمان در خصوص تحقق عدالت اجتماعی و توسعه کشور و تشریح حمایت ها و خدمات تامین اجتماعی به بیان رسالت تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخته و خواستار همکاری فرمانداری با سازمان بویژه در ارتباط با وصول مطالبات معوق شد.

حیدری نژاد افزود: در حال حاضر 54هزار نفر تحت پوشش بیمه در شهرستان علی آباد می باشد که به آنان خدمات می دهیم.

فرماندار نیز در این دیدار از عملکرد مثبت تامین اجتماعی در عرصه خدمت به افراد نیازمند در سطح شهرستان اظهار رضایت و قدردانی نمود و ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه تامین اجتماعی با توجه به جمعیت تحت پوشش و نوع خدمات و حمایتهای آن، آمادگی خود را جهت همکاری با شعبه و بازگو کردن فعالیتهای سازمان در راستای تحقق اهداف مقدس سازمانی و عدالت اجتماعی و نظام جمهوری اسلامی عنوان داشت.

درادامه فرماندار اظهارداشت: هدف اصلی دولت تدبیروامید و ما مسئولین، خدمت رسانی به مردم می باشد ورضایت داشتن مردم وظیفه اصلی مااست.

درپایان رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان مطالبی در خصوص خدمت رسانی بهتر به مردم رابیان نمود.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .