عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانفشانی ها و ایثارگریهای بسیجیان بر کسی پوشیده نیست

معاون فرماندار رامیان :

جانفشانی ها و ایثارگریهای بسیجیان بر کسی پوشیده نیست

 جانفشانی ها و ایثارگریهای بسیجیان بر کسی پوشیده نیست
مهدی استیری معاون فرماندار رامیان در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان و شهدای عزیز در ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جانفشانی ها و ایثارگریهای بسیجیان بر کسی پوشیده نیست.
 
وی در ادامه افزود: از زمان تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بسیجیان در عرصه های جهاد و دفاع از کیان ایران اسلامی تلاش نموده و امروز نیز با گذشت بیش از ۴۰ سال از این فرمان تاریخی این شجره طیبه در دفاع نرم و جنگ اقتصادی و فرهنگی  همواره در کنار مردم و در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش نموده و لحظه ای عرصه این نبرد را خالی نگذاشته و بی شک اقتدار ، عظمت و تعالی امروز کشور عزیزمان مرهون ایثار و حضور آنان است.

وی در ادامه به برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت این ایام  با همکاری و تعامل کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

شایان ذکر است غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان، رزمایش اقتدار بسیجیان، توزیع کمک های مومنانه در بین محرومین،یادواره شهدا ،میز خدمت در مصلی های شهرستان، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و دهها برنامه فرهنگی متنوع دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان می باشد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 195
  • کد خبر : 87346