عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار: گلستان برای توسعه به همگرایی و هم‌افزایی همه نیاز دارد


استاندار: گلستان برای توسعه به همگرایی و هم‌افزایی همه نیاز دارد

استاندار: گلستان برای توسعه به همگرایی و هم‌افزایی همه نیاز دارد

استاندار گلستان گفت: این استان برای توسعه همه جانبه به همگرایی و هم‌افزایی نخبگان، افراد و گروه‌های سیاسی و مردم نیاز دارد.
علی محمد زنگانه روز چهارشنبه در همایش "شکوه مقاومت (نمایش اقتدار) بسیج" در گنبدکاووس اظهارداشت: با اینکه گلستان از حیث منابع و ظرفیت‌ها جزو ۱۰ استان برتر کشور است اما از این منابع درست استفاده نشده و وضعیت توسعه و پیشرفت گلستان که می‌توانست بهتر باشد، خوب نیست.
وی افزود: برای جبران عقب ماندگی‌های گلستان باید حکمرانی مردم محقق شود و همه ظرفیت‌های بخش خصوصی را به خدمت بگیریم و زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان فراهم نماییم.
زنگانه، لازمه توسعه و پیشرفت گلستان را همگرایی و هم‌افزایی همه دانست و اضافه کرد: در استان اقوام مختلف شیعه و اهل سنت با هم زندگی می‌کنند که باید با همدلی و همگرایی بیشتر بین نخبگان، خبرگان و دوری از اختلاف‌ها و نزاع‌های سیاسی و خودخواهی‌ها تنها با تفکر جهادی و بسیجی از ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: از همه نخبگان و افراد ذی‌نفوذ که راهبری اقوام، گروه‌ها و مذاهب در گلستان را برعهده دارند، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب دعوت به وحدت و همگرایی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان می‌کنم زیرا اعتقاد دارم باید از ظرفیت همه شهروندان برای توسعه استفاده شود.
استاندار گلستان ادامه داد: از علاج بخشی به خلیج گرگان تا تکمیل پروژه‌های زیرساختی حوزه آب و پروژه‌های نیمه تمام که منابع هنگفتی نیاز دارند باید ظرفیت همه مردم را به کار بگیریم و شرایط را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در داخل و آنهایی که خارج استان و کشور هستند، فراهم و از آن استقبال می‌کنیم.
زنگانه با تاکید بر ضرورت نظارت و کنترل مردم بر کار مسوولان گفت: مردم چشم حاکمیت و دولت هستند اگر با در نظر گرفتن شرایط، مشکلات و تنگناهای کشور، نظارت کافی بر مسوولان داشته و از آنها مطالبه‌گری بحق کنند از خیلی مفاسد احتمالی جلوگیری خواهد شد و مسوولان موظف به پاسخگویی هستند.
وی همچنین با تبریک هفته بسیج و با اشاره به اقدامات و دستاوردهای این نهاد مردمی افزود: با نگاهی به عملکرد این شجره طیبه از ابتدای تشکیل تاکنون در می‌یابیم که در سخت‌ترین شرایط این تفکر و روحیه بسیج بود که انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت عبور داده و با شاخ و برگ‌های خود در مقاطع مختلف به مدد انقلاب آمده است.
زنگانه اضافه کرد: امروز هم بسیجیان با همان تفکر جهادی توام با عقلانیت می‌توانند به برون رفت کشور از مسائل و مشکلات مبتلابه کمک نمایند و نقشه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل علیه ایران اسلامی و ملت‌های منطقه خنثی نمایند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این مراسم که ائمه جمعه، فرماندار، مدیران و اقشار مختلف بسیج حضور داشتند، گفت: بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در عرصه‌هایی که حضور داشته، کمک حال مردم و مسوولان بوده و خود را اثبات کرده است.
سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور با بیان اینکه بسیج از جنس مردم و مولود انقلاب اسلامی است، افزود: بسیج از مردم، برای مردم و در خدمت به آنهاست و خواهد بود و هرجا مشکلی برای مردم ایجاد شود گره آن به دست بسیج باز خواهد شد.
وی اضافه کرد: تا زمانی که تفکر بسیج بر جامعه حاکم باشد مشکلات رفع و دشمنان قادر نخواهند بود آسیبی به انقلاب وارد کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 338
  • کد خبر : 87492