عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش برای اشاعه فرهنگ بسیج وظیفه همگانی است

فرماندار علی آبادکتول در همایش بزرگ اقتدار بسیج؛

تلاش برای اشاعه فرهنگ بسیج وظیفه همگانی است

تلاش برای اشاعه فرهنگ بسیج وظیفه همگانی است

 مجتبی جمالی فرماندار علی آباد کتول در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان که با حضور مسئولین کشوری و لشکری و بسیجیان همیشه در صحنه ،در مصلی امام رضا(ع) برگزار شد ، گفت: به عنوان خدمتگزار مردم و یک بسیجی، وظیفه دارم هفته بسیج را به همه جهادگران بسیجی تبریک عرض نمایم .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول، فرماندار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ، اظهارداشت: قوی شدن ملت وکشور تنهاراه غلبه بر مشکلات ومقابله باتحریمها وهجمه دشمنان است.
وی ، خاطرنشان کرد: قوی شدن ملت فقط در بعد نظامی نیست و ابعاد وسیعی دارد فرهنگی ، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی علاوه بر اینها، تلاش و کار مضاعف ، دانش افزایی و بالا بردن سطح علمی کشور  و از همه مهمتر اتحاد و انسجام ملی و پیوند دولت و ملت از راههای قوی شدن کشور می باشد.
 جمالی افزود : ولایت فقیه ،مردم و ارزشهای اسلامی سه بعد اساسی  اقتدار کشور می باشد و بایستی به همین ابعاد توجه شود و هر یک از این ابعاد آسیب ببیند کشور آسیب خواهد دید.
فرماندار ضمن بر شمردن دستاوردهای بیشمار بسیج در حوزه های مختلف گفت: در بعد نظامی و در دوران دفاع مقدس، بسیج با اقتدار جلوی ابر قدرتها ایستادگی کرد و چیزی شبیه معجزه اتفاق افتاد و پس از آن ، لباس خدمت به تن کرد و به کمک همنوعان شتافت .
وی ، با تاکید بر مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف کشور بعنوان یکی از ابعاد اقتدار ملی ، از بسیج بعنوان نقطه عطف حضور و اتحاد مردم نام برد . زیرا امام راحل با باور و اعتقاد قلبی و به واسطه اتحاد و ارتباط بیشتر مردم و دولت دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد، همانگونه که با بلند نظری و برای پیوند مردم ، نظام جمهوری اسلامی را برپایه مردم سالاری دینی و با تکیه بر نظرات مردم. برای کشور در نظر گرفت.
جمالی در پایان،  اخلاص در عمل، از خودگذشتگی، تعهد و فراگیری را ابعاد مختلف تفکر اصیل بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد : تقویت روحیه و اشاعه فرهنگ بسیجی وظیفه همه مردم و مسئولین است و همه بایستی با روحیه بسیجی در سر کار خود حاضر شوند و به مردم خدمت کنند، اگر هر یک از ما در انجام وظیفه و  در هر جایگاهی که هستیم از خود گذشتگی داشته باشیم ،زمینه رشد و توسعه کشور فراهم می گردد.

تلاش برای اشاعه فرهنگ بسیج وظیفه همگانی است

  

تلاش برای اشاعه فرهنگ بسیج وظیفه همگانی است

 

تلاش برای اشاعه فرهنگ بسیج وظیفه همگانی است


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .