عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان ترکمن غبارروبی شد

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان ترکمن غبارروبی شد

گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان ترکمن غبارروبی شد

 به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین نظامی و انتظامی و اداری شهرستان غباروبی و عطرافشانی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار امروز پنجشنبه 4 آذر در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک 5 آذر سالروز بسیج مستضعفان اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای گرامیداشت و قدردانی از انسان‌های غیور و بزرگی است که با جان فشانی و فداکاری پایداری ملت و عزت ایران عزیز را رقم زدند.
وی بسیج را یک نهاد مقدس و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج میراثی بزرگ و ارزشمند از معمار کبیر انقلاب است که بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به فاصله کمتر از یک ماه حضرت امام فرمان تشکیل این نهاد مقدس را صادر کردند و در واقع هدف از تشکیل بسیج، مقاومت و ایستادگی در قبال استکبار جهانی است.
فرماندار گفت: قدرت بازدارنده کشور عزیز ما در مقابل کشورهای مستکبر همین نیروهای بسیج و مردم است. ما امروزه توانستیم با استفاده از همین نیروهای مردمی و بسیج در مقابل کشورهای مستقل بایستیم و آنها را وادار به عقب نشینی کنیم.
فرماندار با اشاره به این که حضور بسیج در تمام عرصه ها و از اول انقلاب توانست خیرهای بسیاری به نظام برساند تاکید کرد ما بایستی قدردان این نهاد و نیروهای مردمی باشیم.

گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان ترکمن غبارروبی شد

  

گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان ترکمن غبارروبی شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .