عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج باعث تداوم حقیقت سازندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن؛

بسیج باعث تداوم حقیقت سازندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است

بسیج باعث تداوم حقیقت سازندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است

 فرماندار شهرستان ترکمن امروز در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: آن چه که باعث شد نظام جمهوری اسلامی ایران به حقیقت سازنده خود ادامه دهد قدرت مردمی یا همان بسیج بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار امروز پنجشنبه 4 آذر در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیار خوبی برای همه کشورهای مسلمان بخصوص کشورهای آزادی خواه جهان بود که در مقابل استکبار و استبداد ایستادگی کنند و در واقع انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط دنیا با تاثیرگذاری که داشت منافع کشورهای بزرگ را به چالش کشید.
وی افزود: نظامی با این خصوصیات که توانست منافع قدرتها را به چالش بکشد قطعا در مقابل نظام سلطه قرار می گیرد و آن ها را به چالش می کشد لذا برای دفاع از هویت، دستاوردها، آرمان ها و ارزش های خود نیاز به وجود یک قدرت بازدارنده با اقتدار داریم اینجا به تدبیر معمار کبیر انقلاب مقاومت مردم پایه پایه ریزی شد یعنی بسیج.
شیرنگی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) گفت: آن چه باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد باعث تداوم و استمرار این نظام و انقلاب خواهد بود لذا در کمتر از یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی امریکا و در آن شرایط پرالتهاب که منافقین و معاندین به دنبال تضعیف و براندازی نظام بودند با درایت فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.
وی افزود: به جرات می توان گفت بسیج مقتدرترین نیرو و برگ برنده نظام جمهوری اسلامی است بازوی قرآنی نظام و باعث ایجاد وحدت و اتحاد مردم است و مادامی که مردم ما در صحنه هستند و چنین نیروی عظیمی را به عنوان پشتوانه نظام داریم آسیبی به این نظام وارد نخواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به بیماری کرونا گفت: متاسفانه نزدیک دو سال درگیر این پتندمی هستیم و تلفات زیادی هم دادیم و تاکید کرد خطر همچنان در کمین است و تا ریشه کنی کامل این ویروس باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم اگرچه توانستیم میزان شیوع را کاهش دهیم اما
وی با اشاره به موج ششم کرونا و مهار آن در شهرستان، ضمن تشکر و قدردانی از کادر بهداشت و درمان همه کسانی که در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری تلاش کردند و ستاد مقابله با کرونا شهرستان، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است هر زمان نسبت به این ویروس سهل انگاری و بیخیالی در پیش گرفتیم ضربه سهمگینی خوردیم لذا به طور جدی ساده انگاری را کنار بگذاریم تا ان شاالله بزودی شاهد ریشه کنی کامل این بیماری باشیم.
وی در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد روزهای سه شنبه مسئولین شهرستان برنامه دیدار چهره به چهره با شهروندان را حتما در دستور کار خود قرار دهند چرا که ما خدمتگزار مردم هستیم.
تاکید بر واکسیناسیون مدیران و مسئولین مدارس، لایروبی کانال اورکت حاجی، جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز در راستای صیانت از آب های زیرزمینی، همکاری برخی ادارات خدمات رسان با نیروی انتظامی در راستای گشت تلفیقی به جهت کاهش سرقت و تامین امنیت، همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان با ورزش بانوان در راستای سلامت آن ها، پیگیری اعتبارات سال 1400، ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، خدمت رسانی مطلوب به مردم، نظارت بر قیمت کالاها در بازار بخصوص اداره صمت، آمادگی همه اعضای ستاد بحران و سایر دستگاه های اجرایی با توجه به رسیدن فصل سرما از موارد تاکیدی فرماندار در این جلسه بود.
فرماندار در پایان با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از ساعت 8:30 روز جمعه 5 آذر از همه مدیران و کارکنان شهرستان و تمامی اقشار شهرستان جهت شرکت در این همایش دعوت به عمل آورد.

بسیج باعث تداوم حقیقت سازندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است

 

بسیج باعث تداوم حقیقت سازندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است

 

بسیج باعث تداوم حقیقت سازندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است

 

بسیج باعث تداوم حقیقت سازندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .