عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون عمرانی فرمانداری آزادشهر خواستار تسریع در دوگانه سوز شدن نانوایی ها شد


معاون عمرانی فرمانداری آزادشهر خواستار تسریع در دوگانه سوز شدن نانوایی ها شد

معاون عمرانی فرمانداری آزادشهر خواستار تسریع در دوگانه سوز شدن نانوایی ها شد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آزادشهر گفت: برای دوگانه سوز شدن واحدهای باقی مانده و رفع مشکلات زیرساختی در نانوایی ها، تسهیلات 10 میلیون تومانی از محل اعتبارات دفتر امور روستایی استانداری پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، جمشید قائم مقام صبح امروز 6 آذر ماه در جلسه ساماندهی نانوایی ها هدف از اجرای طرح دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها را پخت نان در زمان های بحرانی و در شرایط نامساعد جوی و کمبود یا قطعی برق دانست و گفت : در سال های گذشته باتوجه به سرد شدن تدریجی دما و افت گاز و قحطی برق، شاهد تعطیلی برخی از نانوایی‌های شهرستان و گلایه مردم بودیم ، اما با اجرای مصوبات شورای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان و تامین سوخت جایگزین امسال قصد داریم ، تعطیلی نانوایی ها به دلیل تامین نشدن سوخت در فصل سرد سال در آزادشهر را به صفر برسانیم.

ایشان افزود : تمام نانوایی های شهرستان نسبت به طرح دوگانه سوزی براساس ضمانت اجرایی در نظر گرفته شده از جمله قطع سهمیه آرد، حداکثر تا شروع فصل سرد سال اقدام خواهند کرد.

 قائم مقام با بیان اینکه 139 واحد نانوایی دولتی و آزاد پز در شهرستان وجود دارد، گفت : نانوایی‌های شهرستان برای فعالیت در فصل سرد سال باید به سوزاندن سوخت مایع در صورت نیاز و زمان بحرانی مجهز شوند.

وی افزود :در حال حاضر تعداد 14 نانوایی در سطح شهرستان مجهز به سوخت دوم هستند و فرایند پرداخت تسهیلات به دستکم 35 نانوادار شهرستان براساس زمان‌بندی در حال انجام است و پیش بینی می شود در ماه‌های آینده روند دوگانه سوز شدن نانوایی های شهرستان روند چشمگیری یابد.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور جفایی مسئول مدیریت بحران ،صادقی کارشناس عمران،جفایی مسئول آرد و نان فرمانداری ، کوهساری رئیس صمت و حسینی کارشناس اتحادیه خبازان شهرستان آزادشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

 

معاون عمرانی فرمانداری آزادشهر خواستار تسریع در دوگانه سوز شدن نانوایی ها شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 376
  • کد خبر : 87567