عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال از مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی بحرین در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

استقبال از مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی بحرین در گنبدکاووس

استقبال از مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی بحرین در گنبدکاووس

دو ورزشکار گنبدی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین پس از کسب 2 مدال در رشته دو و میدانی و بسکتبال با ویلچر با استقبال ورزش‌دوستان و مسوولان وارد زادگاه خود شدند.
در این مراسم که ظهر روز چهارشنبه برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار ویژه ، رئیس شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس اداره بهزیستی، به همراه تعدادی از دوستان و خانواده های ورزشکاران حضور داشتند.
عرفان بخشنده در بسکتبال با ویلچر و فائزه دیبایی ورزشکار گنبدی پس از ورود به شهرستان گفت: در مسابقات قهرمانی دو ومیدانی جانبازان و معلولان کشور عازم بحرین شدند که با 2 مدال از این مسابقات بازگشتند.
عرفان بخشنده ملی پوش بسکتبال با ویلچر ایران به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی موفق به کسب مدال طلا شد و فائزه دیبایی در ماده پرتاب دیسک رشته دوومیدانی مدال طلای این رقابت ها را به گردن آویخت.
فائزه دیبایی ورزشکار گلستانی پس از ورود به شهرستان گفت: در مسابقات قهرمان دو ومیدانی جانبازان و معلولان کشور موفق به کسب مدال طلا شدم و در صورت موفقیت در مرحله دوم این مسابقات در اردیبهشت سال آینده می‌توانم به همراه تیم ملی در مسابقات پاراآسیایی چین شرکت کنم.
وی افزود: با همکاری مربیان و انجام تمرینات مداوم، آمادگی جسمانی خود را برای شرکت در مسابقات پیش‌رو ارتقا خواهم داد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 302
  • کد خبر : 87822