عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر به ریاست فرماندار و با حضور ادارت خدمات رسان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه طی سخنانی با اشاره به موضوعاتی در ارتباط با وظایف و فعالیت های دستگاه ها در نحوه انجام حفاریهای سطح شهر و روستا گفت : کلیه ادارات خدمات رسان باید با رعایت حریم خدماتی هر دستگاه ، در مسائل تأسیساتی و زیر بنایی همدیگر حساس بوده و هماهنگی لازم را با شهرداری ها و بخشداری های تابعه داشته باشند.

فرماندار شهرستان آزادشهر اضافه کرد: مباحث ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده و اطلاع رسانی های لازم در محل های حفاری باید صورت پذیرد.

ملک حسینی افزود : هماهنگی بین دستگاهی موجب تسریع در عملیات اجرایی، جلوگیری ازدوباره کاری ،صرفه جویی درهزینه ها وحفظ وحراست از سرمایه ملی ورفاه حال شهروندان می گردد .

در دامه این جلسه ادارات خدمات رسان به بیان مسائل و مشکلات و فعالیتهای انجام یافته در حوزه کاری خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر مصوبات زیر مورد تصویب اعضا قرار گرفت :

 

1-درخصوص عملیات مربوط به جابجایی تیرهای برق و گازرسانی و آبرسانی در روستاهای شهرستان با توجه به اینکه کلیه روستاها دارای طرح هادی می باشند و به جهت رعایت ضواب و معیارهای طرح هادی ، دستگاههای خدمات رسان قبل از هر گونه اقدامی استعلام لازم را از بنیاد مسکن شهرستان اخذ نمایند.
2-دستگاه خدمات رسان توجه داشته باشند قبل از هرگونه عملیات حفاری ضمن کسب استعلامات لازم از دیگر دستگاههای اجرایی ، در موقع شروع کنده کاری نسبت به اطلاع رسانی حضور نماینده دستگاههایی که در محل حفاری دارای تاسیسات باشند تا اقدامات لازم را معمول دارند در غیر اینصورت مسوولیت هرگونه خسارتی متوجه دستگاه حفار می باشد.
 

جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 215
  • کد خبر : 88071