عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گرگان برگزار شد


جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گرگان برگزار شد

جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گرگان برگزار شد

 جلسه ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام  خمینی(ره) با حضور معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان،"سید محسن کاظمی" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در این جلسه بیان داشت: قداست مقام حضرت امام خمینی ( ره ) و نقش و تاثیر افکار بلند ایشان در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همه ما واجب است و باید در جهت تجدید بیعت با آرمانهای بلند و اندیشه های نورانی امام و ظهور و بروز مجدد آن خصوصاً در بین جوانان در سالگرد ارتحال ،برنامه ریزی مناسب و اقدامات در خورشأن در ستاد شهرستان صورت پذیرد.

کاظمی افزود: یکی از کارهای مهمی که می توانیم برنامه ریزی نماییم اعزام زائرین به مرقد مطهر حضرت امام (ره) و اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان است.

وی سالروز آزاد سازی خرمشهر و دفاع از آرمان های انقلاب را یکی از حماسه های پر افتخار برای آیندگان یاد کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با اشاره به تشکیل کمیته های 10 گانه در زیر مجموعه ستاد و به ریاست ادارات مختلف شهرستان در سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت : تجلیل از خانواده معززشهدا و ایثارگران و اجرای برنامه های فرهنگی مناسب توسط کمیته ها از برنامه های این روز در مرکز استان خواهد بود .

 در این جلسه نمایندگان کمیته های10 گانه ستاد گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه و مقرر گردید جلسات هرکمیته بصورت منظم و هفتگی تشکیل و صورتجلسات به فرمانداری ارسال گردد .  

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1292
  • کد خبر : 8809