عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهم دی ماه نماد عزت،استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان ایستاده اند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

نهم دی ماه نماد عزت،استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان ایستاده اند

نهم دی ماه نماد عزت،استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان ایستاده اند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست هماهنگی گرامیداشت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با مهم دانستن دو مناسبت نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت که باید از این دو مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه بزرگداشت مراسم دهه بصیرت و میثاق با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی باحضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود درصحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.
کریمی، ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت که باید این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.
فرماندار ویژه گنبدکاوس با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، خواستار همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی شد.
به گفته وی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین، ۴۰ کرسی تلاوت و ۴۰ دوره ختم قرآن، پویش ۶۰ هزار صلوات، ایستگاه صلواتی، توزیع پوستر، توزیع میوه و بسته معیشتی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گنبدکاووس است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 316
  • کد خبر : 88105