عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار از حمام تاریخی ایلخانی


بازدید فرماندار از حمام تاریخی ایلخانی

 بازدید فرماندار از حمام تاریخی ایلخانی
 
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان صادقلو فرماندار به همراه رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، روسای ادارات  میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری وفرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی از حمام تاریخی و قدیمی ایلخانی رامیان بازدید کردند.

در این بازید مشترک که با هدف حفاظت و نگهداری و احیای آن از طریق واگذاری به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این اثر تاریخی و فرهنگی انجام گرفت صادقلو فرماندار بیان داشتند که آثار تاریخی پشتوانه‌های فرهنگی  هستند که حفاظت و نگهداری از آنها وظیفه تک تک افراد و مسئولان شهرستانی است.

 حمام تاریخی ایلخانی  یکی از آثار تاریخی شهرستان رامیان است که در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۸۲ و به شماره ۸۸۶۴ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است که در راستای حفظ و نگهداری و احیای آن از طرف وزارتخانه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور در فهرست های قابل واگذاری به بخش خصوصی قرار گرفته است.

صادقلو فرماندار ازسرمایه‌گذاران این بخش و علاقمند به سرمایه‌گذاری در بناهای تاریخی خواست تا ضمن بازدید از این اثر تاریخی- فرهنگی و با در اختیار گرفتن آن به مرمت ، احیا و ایجاد کاربری جدید در نگهداری، حفاظت و رونق دوباره آن سهیم گردند.
  

بازدید فرماندار از حمام تاریخی ایلخانی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 312
  • کد خبر : 88167