عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی


برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی

 برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان جلسه ستاد گرامیداشت  یوم الله 9 دی باحضور صادقلو فرماندار و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری برگزار گردید.

صادقلو ۹ دی را نماد پیوند عمیق مردم ایران با ولایت دانسته و خاطر نشان کرد: یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و با وجود همه کارشکنیها و نقشه های شوم دشمنان ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمد.

وی در ادامه تبیین جایگاه ولایت و رهبری را از اهداف گرامیداشت این روز بیان نموده و افزود: دشمنان اسلام و نظام با تمام قوا در حال برنامه ریزی بر علیه نظام جمهوری اسلامی  هستند و تنها راه نجات از این توطئه ها پشتیبانی از ولایت فقیه می باشد  و باید از این فرصت برای شناساندن نقش و جایگاه ولایت فقیه برای نسل جوان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان رامیان همچنین در ادامه به حضور پر شور و شعور مردم  در برنامه های گرامیداشت دهه بصیرت تاکید و تصریح کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان نیز تمام توان خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های گرامیداشت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، یوم الله 9 دی وسالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به کار گیرند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: دشمنان نظام اگر امروز مستاصل شدند و نظم و امنیت در داخل کشور جریان دارد به خاطر رشادتهای حاج قاسم سلیمانی و همه همرزمان آن شهید بزرگوار در تقویت جبهه مقاومت بوده و تقدیر از این اسطوره بزرگ  حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.
 

برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی

 

برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی

 

برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی

 

برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 180
  • کد خبر : 88255