عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سردار سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرد


سردار سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرد

سردار سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت و حاکم کردن امنیت نسبی در کشورهای اسلامی منطقه زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرد.
حجت الاسلام مسعود عالی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهارمین یادواره شهدای ورزشکار گلستان، اظهارداشت: شهادت کمترین پاداش برای سردار سلیمانی بود و دنیا هنوز در سوگ آن بزرگمرد است.
وی افزود: سردار سلیمانی ماموریت آخر خود که تشکیل جبهه مردمی و حاکمیت امنیت نسبی در کشورهای بحران زده منطقه بود را با موفقیت به سرانجام رساند و بعد به ملاقات پروردگار شتافت.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار سلیمانی از سن کم وارد جبهه حق علیه باطل شد و در ادامه برای ایجاد امنیت در جنوب شرق کشور تلاش کرد و بعد از آن جبهه مقاومت را در کشورهای اسلامی با بسیج نیروهای مردمی و محوریت تفکر انقلاب و ولایت فقیه با هدف ایجاد امنیت نسبی در منطقه برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) تشکیل داد.
حجت الاسلام عالی ادامه داد: این شهید بزرگوار در جنگ ۳۳ روزه لبنان در کنار سید حسن نصرالله و عماد مغنیه در مقابل ارتش رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرد و هیبت این رژیم را در منطقه از بین برد.
وی افزود: داعش پیش بینی حضور طولانی مدت با هدف ایجاد آشوب، تخریب زیرساخت‌ها و تجزیه سوریه و عراق و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل را داشت اما سردار سلیمانی با تشکیل نیروهای مقاومت و بسیج مردمی در این کشورها داعش را شکست داد و امنیت نسبی را برقرار کرد.   
این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: همچنین ائتلاف آمریکا، انگلیس، کشورهای اروپایی، اسرائیل و عربستان برای نابودی یمن با تلاش سردار سلیمانی به زانو درآمد.
حجت الاسلام عالی گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب از بین بردن آمریکا به عنوان محور کفر در منطقه که زمینه ساز نابودی اسرائیل است مهمترین انتقام سخت شهادت این سردار بزرگ اسلام از دشمن محسوب می‌شود.
وی افزود: سردار سلیمانی و تمام انسان‌هایی که به مانند وی به این درجه از ولایتمداری رسیدند دارای سه خصوصیت تسلیم، تصدیق و وفا به ولایت فقیه بودند.
این استاد حوزه و دانشگاه، بالاترین هنر امام راحل(ره) را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتقای ولایت فردی در شیعیان به ولایت اجتماعی دانست و گفت: نهضت‌های قبل از انقلاب اسلامی با وجود انتظارات حداقلی مردم به دلیل نبود ولایت اجتماعی شکست خورد اما درخت انقلاب اسلامی ایران با حاکمیت ولایت اجتماعی با گذشت بیش از ۴۰ سال آنقدر تنومند شده که با اقتدار در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی می‌کند.
حجت الاسلام عالی افزود: هیچ کس منکر وضعیت فعلی کشور که ناشی از ضعف مدیریت در سال‌های اخیر است نمی‌شوند اما نباید با بمباران سیاه‌نمایی از شرایط موجود اعتماد مردم نسبت به رهبری و نظام کم شود و از ولایتمداری خود عقب نشینی کنند.
وی اهتزاز پرچم اهل بیت(ع) و دین، بیداری اسلامی و سوق پیدا کردن جهان به سمت عدالت و  معنویت خواهی را سه گام مهم برای ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: باید زیر پرچم اسلام و اهل بیت(ع) سرداران بزرگی به مثل حاج قاسم سلیمانی تربیت شوند.
سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: دشمنان از روزی که نظام جمهوری اسلام برپا شد به دنبال براندازی آن بودند اما ریشه این انقلاب با خون شهدا آبیاری و مستحکم شده و ملت در ادامه دادن راه شهدا و امام راحل(ره) ثابت قدم هستند.
چهارمین یادواره ۲۸۱ شهید جامعه ورزش گلستان و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امشب با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده معظم شاهد و مسوولان این استان با مداحی حاج حسن شالبافان و سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی استاد حوزه و دانشگاه در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار شد.
 در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 307
  • کد خبر : 88311