عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در آزادشهر برگزار شد

همزمان با سراسر کشور:

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در آزادشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در آزادشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور ملک حسینی فرماندار، حجت الاسلام شهابی امام جمعه ، سرهنگ حسینی جانشین سپاه نینوای استان، اعضای شورای تامین، مسئولین و مردم ولایمتدار آزادشهر در محل میدان ولیعصر برگزار شد.

 به گزارش رواط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در آزادشهر ابتدا با قرائت آیات کلام الله مجید آغاز و «سردار سید موسی حسینی» جانشین‌ سپاه نینوای استان گلستان به تبیین اهمیت شناخت فتنه و نقش بی‌بدیل مردم در خنثی سازی فتنه 88 به ایراد سخنرانی پرداختند.

مردم با شعارهای کوبنده «مرگ برآمریکا»، «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش‌ به‌فرمان توایم خامنه‌ای» اوج نزجاز از سران فتنه و فتنه‌گران و حمایت از ارزش‌های اسلام، انقلاب و رهبری را بار دیگر به دنیا نشان دادند. امروز نسل اولی‌ها آمده بودند تا با حضور معنادار خود و مشت‌های گره‌کرده و شعارهای کوبنده بر علیه بدخواهان ثابت کنند که نقشه‌های شوم فتنه‌گران پیاده نظام دشمن هیچ محلی از اعراب ندارد.

 حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیما ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این مراسم اظهار داشت: امروز مردم این خطه بار دیگر برگ زرین دیگری را در حمایت از رهبر معظم انقلاب و امنیت و اقتدار کشور به نمایش گذاشتند و نشان دادند که فتنه‌گران و ایادی و نوکران دشمنان هیچ جایگاهی در نزد آنان ندارند.

وی افزود: خوشبختانه به پشتوانه همین حمایت مردمی، نظام مقدس جمهوری اسلامی در گذرگاه‌های مختلف تاریخی با اقدام و عمل به موقع، دامن پاک خود را از گزند نقشه‌های شوم دشمنان مصون نگه داشته است.

فرماندار آزادشهر اظهار کرد: امروز مردم بصیر و لحظه‌شناس آزادشهر بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود حماسه‌ای عظیم خلق کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات بی‌شمار خود افزودند.

 

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در آزادشهر برگزار شد

  

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در آزادشهر برگزار شد

 

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در آزادشهر برگزار شد

  

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 297
  • کد خبر : 88343