عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار : تیم‌های ورزشی گلستان حمایت می‌شوند


استاندار : تیم‌های ورزشی گلستان حمایت می‌شوند

استاندار : تیم‌های ورزشی گلستان حمایت می‌شوند

استاندار گلستان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان گفت که باشگاه‌های ورزشی گلستان از جمله تیم‌های حاضر در لیگ‌های پرطرفدار والیبال و بسکتبال حمایت می‌شوند.
علی‌محمد زنگانه روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران رشته والیبال گنبدکاووس به خبرنگاران اظهارداشت: تیم والیبال نوجوانان گنبد به واسطه همراهی شورای اسلامی شهر و شهردار و ساختار مدیریتی شهرستان الگوی خوبی برای استان است و نشان می‌دهد هرجا که حمایت مناسب صورت گیرد فرزندان نوجوان و جوان گلستان قابلیت رشد و کسب مقام‌های کشوری را دارند.
وی قهرمانی در لیگ برتر توسط تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس را افتخاری برای گلستان دانست و گفت: استعدادهای ورزشی خوبی در رشته مختلف والیبال و بسکتبال، کبدی و سوارکاری در استان وجود دارد که باید زمینه رشد آنها فراهم شود.
استاندار گلستان افزود: ورزشکاران در نشست امروز برخی مشکلات را مطرح کردند که برای رفع آنها لازم است صاحبان کسب و کار و کارخانجات و تولیدکنندگان بزرگ استان در راستای مسوولیت اجتماعی به عنوان اسپانسر از تیم‌های قوی و برتر حمایت کنند و از مزایای آن از جمله در بحث تبلیغات برخوردار شوند.
زنگانه اظهارداشت: در اعتبارات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و از محل سفر رییس جمهور به گلستان کمک بسیار خوبی به توسعه زیرساخت‌ها و تقویت ورزش استان به ویژه در رشته والیبال می‌شود.
تیم شهرداری گنبدکاووس چندی قبل با ۹ برد متوالی مقابل پیکان، شهداب یزد، پاس گرگان، هورسان رامسر، فولاد سیرجان، آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین، لبنیات هراز آمل و سایپا تهران موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان سال ۱۴۰۰ شده بود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 238
  • کد خبر : 88723