عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد

فرماندار شهرستان کلاله:

خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد

خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این که خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد گفت: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم باید جزو دستور کار اصلی مدیران باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهار داشت: کلاله ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در زمینه کشاورزی، گردشگری و...دارد که جهت شکوفایی و رفع محرمیت از منطقه باید برنامه هدفمند و مدون داشته باشیم.

فرماندار کلاله ارتباط ادارات با رسانه را یکی از شاخصه های ارزیابی مدیران دانست و گفت:رسانه میتواند بعنوان بازوان توانمند در اطلاع رسانی اقدامات و پیشبرد اهداف  بسیار موثری باشند.

شیبک به نقش بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود:بانوان نقش اساسی در پیشرفت و توسعه جامعه دارند لذا حوزه بانوان ادارات فعال و توجه ویژه شود

وی با بیان اینکه مسئله کرونا همچنان اصلی ترین موضوع در شهرستان می باشد؛گفت: همه ادارات باید جهت کنترل و پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا پای کار بیایند و مردم را جهت تزریق دز سوم ترغیب نمایند.

فرماندار کلاله همچنین از مدیران شهرستان خواست: جذب اعتبارات تملک دارایی را در دستور کار قرار داده و میدانی و انقلابی پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه کلاله گفت: لازمه پیشرفت در کارها؛ داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

امام جمعه کلاله به ویژگی های روحیه مدیر جهادی اشاره کرد و گفت:یک مدیر جهادی باید خدمت به مردم را عبادت بداند و برای آن قداست قائل شود.

حجت‌الاسلام قاسمی ادامه داد:یک مدیر جهادی، مدیریت را یک امانت از جانب خداوند میداند و همه وجود خود را جهت رفع مشکلات مردم صرف می کند.

امام جمعه کلاله در ادامه بیاناتش گفت:خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

دکتر آریان پور نماینده مردم حوزه شرق استان نیز گفت: جهت توسعه و رفع محرومیت منطقه باید برنامه محور حرکت کرد و عملکرد و برنامه ریزی یک مدیر، بودن یا نبودی وی را تعیین می کند.

آریان پور اظهار داشت: فرماندار کلاله توسعه ناحیه صنعتی دهنه، راه اندازی فرودگاه کلاله، توسعه زیرساخت های صنعتی، تعریض جاده کلاله_مراوه تپه، پل ورودی شهر، جاده های روستایی، حوزه علمیه خواهران، توسعه باغات و اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام را الویت اصلی کارهای خود قرار دهد.

وی در ادامه از سفر ریاست جمهور به استان گلستان خبر داد و افزود: انشالله در سفر ریاست جمهور به استان گلستان شاهد گشایش هایی در موضوعات مختلف بویژه فرودگاه کلاله خواهیم بود.

نماینده مردم حوزه شرق استان ضمن تقدیر از عملکرد ادارات آموزش و پرورش، راهداری و حمل و نقل جاده ای، مخابرات و بخشداری کلاله؛ گفت: مدیران شهرستان باید جهت رفع محرومیت از منطقه، جهادی و انقلابی عمل نمایند.

خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد

خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد

خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد

خدمتگزاری باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 232
  • کد خبر : 88779