عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر از روستای قورچای بخش مرکزی شهرستان بازدید کرد


فرماندار آزادشهر از روستای قورچای بخش مرکزی شهرستان بازدید کرد

فرماندار آزادشهر از روستای قورچای بخش مرکزی شهرستان بازدید کرد

فرماندار آزادشهر با حضور در روستای قورچای با اعضای شورای اسلامی، دهیار و اهالی این روستا دیدار کرد و به بررسی مشکلات روستاییان پرداخت و اهالی این روستا در دیدارهایی رو در رو مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این بازدید گفت: برای حل مشکلات روستاها برنامه جدی داریم و به طور مستمر و دائم مشکلات روستاییان و وضعیت زیرساخت های روستایی را بررسی و پیگیری می کنیم.

فرماندار آزادشهر افزود : در راستای شناسایی ظرفیت‌های روستاها و رصد مسائل و مشکلات و هم‌اندیشی به منظور رفع آنها، جلسات مستمر با اعضای شوراها و دهیاران روستاها برگزار می‌شود.

ملک حسینی در ادامه این بازدید خاطر نشان کرد: مرمت و رگلاژ جاده‌های بین‌مزارع، ارائه‌ی تسهیلات سرمایه درگردش و دامدارکارت، پرداخت تسهیلات خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی در روستا اهم درخواست‌های مسوولان روستا بوده که از سوی جهادکشاورزی پیگیری می‌شود.

ایشان در ادامه با همراهی خانم حکم آبادی بخشدار مرکزی،جفایی مسئول مدیریت بحران فرمانداری و ممشلی رئیس جهاد کشاورزی  آزادشهر از ادوات و پایگاه آتش نشانی روستای قورچای بازدید کردند.

فرماندار آزادشهر در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای در دست اقدام بخش پروژه های عمران روستای قورچای و دستگاه مربوطه توجه به دو عامل سرعت و اجرا در بازه زمانی مناسب و کیفیت لازم را در اجرای پروژه ها را ضروری دانست و بر آن تاکید کرد .

 

فرماندار آزادشهر از روستای قورچای بخش مرکزی شهرستان بازدید کرد

 

فرماندار آزادشهر از روستای قورچای بخش مرکزی شهرستان بازدید کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 316
  • کد خبر : 88789