عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران دستگاه‌ها با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

فرماندار گالیکش در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان:

مدیران دستگاه‌ها با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

مدیران دستگاه‌ها با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

فرماندار گالیکش در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جاری گفت: مهمترین وظیفه و رسالت اصلی همه مسئولین خدمتگزاری و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بعنوان ولی نعمتان این نظام است لذا همه مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظفند با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان که صبح یکشنبه (26دی ماه) با حضور امام جمعه گالیکش، نماینده مردم شرق استان در مجلس، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در محل کانون شهید محمدباقر خسروی برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات و پیگیری‌های دکتر آریان‌پور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جهت ارتقاء منطقه و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله استقرار ادارات و غیره، اظهار کرد: بعنوان نماینده دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش با همکاری تمامی مدیران دستگاه‌ها در شهرستان و مسئولین استانی و کشوری تلاش خواهیم کرد که همه این پیگیری‌های انجام شده به نتیجه برسد تا در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و رضایتمندی مردم گام برداریم.

فرماندار گالیکش خاطرنشان ساخت: امروز که افتخار خدمت به مردم شریف شهرستان گالیکش برای من فراهم شده است، برای کار و تلاش یک کفش آهنین پوشیده‌ام تا برای توسعه شهرستان قدمی بردارم. اگر کسی از این تیم کاری در شهرستان نمی‌تواند در این راه با ما همراه باشد و تفکر وی با ما سازگاری ندارد، از این تیم خارج و جای خود را به یک فرد کاری و جهادی بسپارد.

علی جوان تصریح کرد: مدیران و مسئولین شهرستان برای حضور مرتب و منظم در جلسات، انضباط کاری و برنامه هدفمند داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش در ادامه یادآور شد: از روسای محترم بانک‌های شهرستان می‌خواهیم در بحث اخذ ضمانت جهت اعطای تسهیلات با متقاضیان نهایت همکاری و تعامل را در پیش گیرند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین دلبری امام جمعه گالیکش نیز با تاکید بر وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات مردم به ویژه در مسائل و موضوعات کاری و معیشتی از خدمات همه مسئولین شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

همچنین دکتر رحیم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در این جلسه گزارشی از مجموعه اقدامات و عملکرد مجموعه بهداشت و درمان در حوزه مراقبت و پیشگیری از بیماری ها بویژه مقابله با ویروس کرونا و فرآیند واکسیناسیون در شهرستان گالیکش ارائه کرد.

مدیران دستگاه‌ها با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

 

مدیران دستگاه‌ها با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

 

مدیران دستگاه‌ها با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 337
  • کد خبر : 88800