عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید فرماندار آزادشهر بر بازگشت روشنایی به محور آزادشهر به گنبد

در جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر :

تاکید فرماندار آزادشهر بر بازگشت روشنایی به محور آزادشهر به گنبد

تاکید فرماندار آزادشهر بر بازگشت روشنایی به محور آزادشهر به گنبد

فرماندار آزادشهر گفت : پیمانکاران در حال کابل گذاری در محور آزادشهر به گنبد هستند تا روشنایی به این محور بازگردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار و رئیس شورای ترافیک آزادشهر در جلسه صبح امروز این شورا بر اجرای مصوبات جلسات قبل تاکید و افزود : مصوبات شورای ترافیک شهرستان لازم الاجراست و شهرداران و اعضای شورای ترافیک باید این مصوبات را بی قید و شرط در موعد مقرر اجرا کنند.

فرماندار آزادشهر در ادامه جلسه شورای ترافیک شهرستان ضمن تاکید بر ارائه طرح ساماندهی نقاط حادثه خیز در شهرستان توسط پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی گفت؛ تمامی طرح های پیشنهادی شورای ترافیک شهرستان ابتدا باید در شورای فرعی ترافیک بخش ها مورد بررسی قرار گرفته و کارهای کارشناسی روی آن انجام و سپس در این جلسه تصمیم گیری گردد.

ملک حسینی  پیرامون درخواست های متعدد برای ایجاد سرعتکاه نیز گفت؛ وجود سرعت گیرها بایستی فنی، استاندارد، بجا و در محل مناسب باشد لذا باید درخواست های موارد ضروری در جلسه شورای فرعی ترافیک بررسی و موافقت گردد، چرا که افزایش تعداد سرعتکاه ها، آسیب خودروها و نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای ترافیک آزادشهر در ادامه با اشاره به خاموشی محور آزادشهر به گنبد خاطر نشان کرد : در حال حاضر پیمانکاران در حال اصلاح، نصب شبکه و کابل گذاری محور آزادشهر به گنبد هستند و در آینده‌ای نزدیک این محور روشن می‌شود.

فرماندار آزادشهر در خصوص ساماندهی میدان جمهوری اسلامی و ترافیک این محدوده گفت : آزادسازی حاشیه این میدان و جابجایی ستون های برق جهت رفع مشکل ترافیکی بخصوص در زمان پیک تردد آغاز گردیده است.

در ادامه این جلسه نورمحمدیان دبیر شورای ترافیک شهرستان گزارشی از مصوبات جلسه قبل، نامه ها و درخواست های رسیده به شورای ترافیک شهرستان را ارائه و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم توسط اعضای شورا اتخاذ شد.

 

تاکید فرماندار آزادشهر بر بازگشت روشنایی به محور آزادشهر به گنبد

 

تاکید فرماندار آزادشهر بر بازگشت روشنایی به محور آزادشهر به گنبد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 252
  • کد خبر : 88898