عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندارویژه گنبدکاووس: تولید محتوا در روایتگری دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد


فرماندارویژه گنبدکاووس: تولید محتوا در روایتگری دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد

فرماندارویژه گنبدکاووس: تولید محتوا در روایتگری دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد

سرپرست فرمانداری گنبدکاووس چارچوب اصلی برنامه‌های دهه فجر را اجرای دستورالعمل ابلاغی ستاد استانی دانست و گفت: بومی‌سازی برنامه‌ها و تولید محتوا برای روایتگری این دهه برای نسل جدید باید مورد توجه بیشتر مسوولان قرار بگیرد.
مهدی دهرویه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گنبدکاووس اظهارداشت: با وجود گذشت سال‌های زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی و حملات شدید دشمنان علیه آن و شرایط سخت تحریم همچنان این انقلاب به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب استوار و پابرجاست.
وی ابراز امیدواری کرد: با فروکش کردن کرونا همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از ساده‌انگاری شرایط جامعه و استفاده از تجربیات سال‌های قبل برنامه‌های دهه فجر با محوریت تمرکززدایی و تولید محتوا برای روایتگری در گنبدکاووس برگزار شود.
سرپرست فرمانداری گنبدکاووس گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو ۲۴ کمیته ستاد دهه فجر اجرای برنامه‌های خود را علاوه بر مرکز شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران در حوزه بخش‌ها و روستاهای نیز گسترش دهند.
دهرویه با اشاره به انجام هماهنگی برای اجرای برنامه‌های محتوایی به مناسب دهه فجر در گنبدکاووس از پنجم تا ۱۲ بهمن، از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی خواست اطلاع رسانی مناسب را از برنامه‌های ۲۴ کمیته ستاد دهه فجر شهرستان داشته باشند.
سرپرست فرمانداری گنبدکاووس افزود: برنامه ریزی برای برگزاری مناسب راهپیمایی دهه فجر، تقویت گفتمان امیدآفرینی با روشنگری ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، برنامه ریزی برای افتتاح و آغاز ساخت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و اجرای ۱۰ برنامه محوری در ۱۰ مسجد در این دهه مورد توجه مسوولان شهرستانی قرار گیرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 274
  • کد خبر : 88905